Aktualności

Social media – strategia, komunikacja, wyniki

Bezpłatne, certyfikowane webinarium od Harvard Business Review Polska

Już 24 września online odbędzie się bezpłatne webinarium „Social media – strategia, komunikacja, wyniki”, którego organizatorem jest ICAN Institute, wydawca Harvard Business Review Polska.

 

Webinarium odbywa się w ramach projektu y, w którym Harvard Business Review Polska idzieli się z młodymi liderami – wiedzą i doświadczeniem. Szkolenie poprowadzi Piotr Stohnij – menedżer i redaktor Harvard Business Review Polska, trener i konsultant w obszarze nowych mediów oraz komunikacji kryzysowej.

Uczestniczy szkolenia:
• poznają 3 elementy skutecznej strategii obecności w social media,

• dowiedzą się, jak wykorzystywać real-time marketing,
• naucza się, jak analizować wyniki oraz liczyć zwrot z inwestycji,

• przeanalizują studia przypadku i najlepsze praktyki.


Po szkoleniu:
• osoby, które prześlą w terminie pracę na zadany temat i zostanie ona pozytywnie oceniona, otrzymają prestiżowy certyfikat uczestnictwa
• najlepsi otrzymają nagrody książkowe i magazyn Harvard Business Review Polska,
• wybranych zaprosimy na 3 dniowe szkolenie do redakcji HBRP w Warszawie

Aby wziąć udział w webinarium, należy dokonać rejestracji w portalu www.y.ican.pl.

 

Projekt y to seria webinariów, dostęp do wiedzy i materiałów szkoleniowych, oraz liczne konkursy, dające szansę na podniesienie swoich kwalifikacji zawodowych. Pierwsze z serii szkoleń online w ramach projektu y, odbyło się 24 lipca i prezentowało podstawy copywritingu oraz sekrety skutecznej komunikacji marketingowej Harvard Business Review Polska.

 

Pełny start projektu y, który w tej chwili działa w wersji testowej, przewidziany jest na październik 2014. 





Pliki do pobrania