Aktualności

Sukces absolwentek UEP

w konkursie na najlepszą pracę magisterską/licencjacką z zakresu marketingu, handlu i konsumpcji 

Pierwsze miejsce za najlepszą pracę magisterską zajęła:

Kamila Pawlik, absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, za pracę pod tytułem „Inbound marketing a marketing relacji na rynku instytucjonalnym”, przygotowaną pod kierunkiem dr hab. G. Leszczyńskiego, prof. nadzw. UEP.


Wyróżnienia za prace magisterskie otrzymały:

Natalia Kozik, absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, za pracę pod tytułem „Ocena znakowania opakowań ekskluzywnych wód mineralnych występujących na rynku krajowym”, przygotowaną pod kierunkiem prof. dr hab. M. Lisińskiej-Kuśnierz.


Natalia Wawrzynkiewicz, absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, za pracę pod tytułem „Wizerunek osoby na opakowaniu a atrakcyjność produktu i preferencje konsumentów na przykładzie proszku do prania. Znaczenie płci i rozpoznawalności osoby na opakowaniu”, przygotowaną pod kierunkiem dr hab. E. Jerzyk, prof. nadzw. UEP.

Więcej informacji o projekcie znajduje się na stronie internetowej Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu: pntm.pl