Na czym polega metoda design thinking?
Design Thinking to metoda współpracy z klientem wywodząca się z branży kreatywnej. Punktem wyjścia jest głębokie zrozumienie potrzeb klienta. Częścią integralną procesu jest ciągłe weryfikowanie założeń i testowanie różnych propozycji. Kluczem jest jak najlepsze zdefiniowanie problemu, który chcemy rozwiązać. DT zakłada równorzędną relację między “firmą”  a “klientem” (usługodawcą a usługobiorcą), której podstawą jest wzajemne zrozumienie oraz dążenie do realizacji obopólnych korzyści. Idealna metoda do budowania zaangażowanych zespołów. Powstała na Uniwersytecie Standford, a jest wdrażana w największych, najbardziej innowacyjnych firmach takich jak: SAP, Samsung, Raiffeisen czy LEGO.

Spotkanie poprowadzą:
Katarzyna Gliszczyńska
| Design Thinking Poznań
Od lat zajmuje się zarządzaniem designem, projektami interaktywnymi i innowacyjnymi projektami wzorniczymi. Zarządzała projektem Planika Fires oraz MAMAMA -  multisensorycznych mebli wspierających rozwój dziecka. Brała udział w trzech strategicznych procesach firmy PARK z Hamburga - Zaawansowany Consulting Zarządzania Designem i Innowacją. W 2010 roku zaprojektowała pierwsze w Polsce warsztaty, konferencję i studia podyplomowe Food Design. W 2011 poprowadziła pierwszą edycję 5-dniowych warsztatów NOWA FORMA Swarzędz i grupę projektową, która dotarła do ścisłego finału w konkurcie SCA na opakowanie klocków LEGO. W latach 2009 - 2016 prowadziła dziesiątki warsztatów z zakresu m.in.: Design Thinking, service design, food design, tworzenia nowych biznesów, eventów i edukacji. Brali w nich udział przedstawiciele marek takich jak: Coca-Cola, Hochland, Kraft Foods, Zeelandia, Mlekovita, Ikea, Yasumi, Jeronimo Martins, Żabka, Piotr i Paweł, Jutrzenka Colian, Reiffeisen, Balma, BRW, Stary Browar. Od 2014 związana z Design Thinking Institute.

Sara Kapela
| Design Thinking Poznań
Strateg w procesie budowania marki, moderator warsztatów design thinking. Zajmuje się budowaniem komunikacji dla firm MŚP w procesie opartym na metodzie design thinking. Ukończyła Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, (spec. PR i publicystyka ekonomiczna). Warsztaty design thinking prowadziła dla m.in. PwC, Sokołów, PZU, Cognifide, Miasto Warszawa. Uczestniczyła w strategicznych procesach budowania wizerunku dla firm: Primavika, Poli, Formo, ACE Glass, Poli, B-G, DEA Konsulting, Art-Abażur, BabyOno, Jóźwicki&Partners, Pro-Fizjo. Tworzy i rozwija nowe warsztaty oparte na metodzie DT.
Spotkanie odbędzie się 16.01.2018 r. o godzinie 16.40 w sali 4.1 CEUE.