Zespół studentów kierunku Aplikacje Internetu Rzeczy prowadzonego wspólnie przez Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu i Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w składzie: Mateusz Halicki (kapitan), Dawid Śliwiński, Sebastian Jastrzębski i Aleksander Kempa, pracujący pod opieką dr. Wojciecha Czarta z UAM, zajął 1 miejsce w świecie w międzynarodowym konkursie Global Online Marketing Academic Challenge – GOMAC:

www.gomachallenge.com/


GOMAC to ogólnoświatowy konkurs skierowany dla studentów. Zadaniem zespołów studenckich we współpracy z klientem jest przeprowadzenie, optymalizacja i wykonanie raportów Pre i Post Campaign z przeprowadzonych działań marketingowych. Konkurs obejmuje reklamy na cyfrowych platformach i kanałach reklamowych, w szczególności Google Ads. W aktualnej edycji konkursu wystartowało ponad 600 studentów w 165 zespołach.


Zespół z UEP/UAM przez 21 dni prowadził kampanię PPC (pay per click) na platformach: Google Ads, Facebook, LinkedIn, a także dokonał przebudowy witryny i zintegrowania jej z narzędziami analitycznymi Google Analytics, Hotjar i Google Optimize. Partnerem biznesowym w projekcie, dla którego były prowadzone działania konkursowe, był Ogarniamprad.pl Sp. z o.o. www.ogarniamprad.pl/


Lista zwycięzców:

http://www.gomachallenge.com/2018-gomac-winners/

Więcej informacji o konkursie:

http://naukawpolsce.pap.pl/aktualnosci/news%2C31015%2Cpolacy-zwyciezcami-gomac-2018.html