W związku z realizowaną sesją fotograficzną pracowników UEP informujemy, że każdy pracownik biorący udział w sesji proszony jest o podpisanie zgody na wykorzystanie wizerunku, która została przygotowana przez nasze Biuro Prawne (wzór zgody znajduje się w materiałach do pobrania). Zdjęcia pracowników, którzy udzielą takiej zgody, wykorzystane zostaną w nowym systemie informacji naukowej (baza osiągnięć) oraz na stronie internetowej UEP (strony Katedr). Udział w sesji nie jest obowiązkowy, ale zachęcamy do skorzystania z tej możliwości, gdyż wykonane zdjęcia pracownik będzie mógł również wykorzystywać do celów zawodowych i prywatnych wedle własnego uznania.

Informacje organizacyjne:
Termin sesji zdjęciowej pracowników naukowych: 22.01 – 9.02 (w godz. 9:00-15:00, od poniedziałku do piątku)
Miejsce sesji: sala 308 A

Zdjęcia wykonuje pracownik Działu Marketingu UEP Pani Katarzyna Zeller (dyplomowany fotograf), u której prosimy o rezerwowanie terminów sesji drogą emailową: katarzyna.zeller@ue.poznan.pl

Uwagi techniczne:
· Zdjęcia będą wykonywane w kadrze amerykańskim, czyli od pasa w górę.
· Prosimy o zastosowanie się do poniższych wytycznych odnośnie stroju:
- dla pań sugerowany strój to żakiet z koszulą lub topem, elegancka sukienka (stonowana kolorystyka);
- dla panów to ciemna marynarka z jasną - np. białą, niebieską, jasnoróżową koszulą (może, lecz nie musi być w wersji z krawatem) lub sama koszula (również może być z krawatem), prosimy unikać bardzo ciemnych kolorów i wzorzystych koszul.
· Ze względu na konieczność wykonania dużej liczby zdjęć w dość krótkim czasie, prosimy na zdjęcia przychodzić już odpowiednio przygotowanym (strój, makijaż, ułożenie włosów).
· Po wykonaniu zdjęć każdy z Państwa otrzyma 3 obrobione zdjęcia, z których wybiorą Państwo jedno w celu zamieszczenia systemie informacji naukowej (baza osiągnięć) oraz na stronie internetowej UEP (strony Katedr).