Zakres działań Biura Promocji:

  • Realizacja polityki marketingowej Uczelni, w tym promocja oferty dydaktycznej oraz dokonań edukacyjnych i naukowych Uczelni, budowanie korzystnego wizerunku Uczelni w otoczeniu zewnętrznym i wewnętrznym.
  • Opracowywanie koncepcji rozwoju instrumentarium i technik zewnętrznego i wewnętrznego marketingu, zewnętrznego i wewnętrznego kolportażu informacji.
  • Współpraca z mediami, redagowanie materiałów prasowych, obsługa medialna konferencji, sympozjów i seminariów naukowych.
  • Opracowywanie graficzne i merytoryczne reklam i ogłoszeń oraz zakup powierzchni reklamowych pod przygotowywane reklamy.
  • Przygotowanie materiałów promocyjno – informacyjnych: drukowanych, interaktywnych i multimedialnych.
  • Opieka nad merytoryczną i graficzną zawartością wewnętrznych narzędzi komunikacji marketingowej.
  • Opracowywanie i uaktualnianie informacji zamieszczanych w zewnętrznych bazach danych o zasięgu krajowym i międzynarodowym.
  • Przygotowywanie imprez w ramach uroczystości ogólnouczelnianych i międzyuczelnianych.
  • Organizacja wykładów i dyskusji z udziałem gości z kraju i zagranicy.
  • Przygotowywanie, koordynacja i promocja imprez dla środowiska studenckiego oraz obsługa promocyjna przedsięwzięć inicjowanych przez środowisko studenckie.
  • Prowadzenie działań promocyjnych ukierunkowanych na pozyskanie  kandydatów na studia.
  • Opracowywanie i rozpowszechnianie informacji o kalendarium imprez i wydarzeń o charakterze kulturalno – naukowym organizowanych przez jednostki Uczelni w celu ich zewnętrznej i wewnętrznej promocji.
  • Współpraca z agencjami reklamowymi i wydawcami oraz nadzór nad realizacją zawartych umów.
  • Monitoring rynku usług edukacyjnych.
  • Generowanie i rozwój systemu informacji o Uczelni dla zewnętrznych użytkowników sieci Internet oraz systemu informacji wewnętrznej dla pracowników i studentów Uczelni poprzez stały nadzór nad konfiguracją, zawartością informacyjną i graficzną oraz ewolucją standardu serwisu internetowego Uczelni.
  • Udostępnianie użytkownikom zewnętrznym oraz pracownikom i studentom Uczelni interaktywnych informatycznych narzędzi informacyjnych i komunikacyjnych.
  • Nadzór nad infrastrukturą oraz przepływem i zapewnieniem wysokiej jakości informacji w sieci Internet.
  • Wykonywanie analiz oglądalności serwisu internetowego Uczelni.
  • Doradztwo w zakresie użytkowania serwisu internetowego oraz kontrola zawartości jego stron zgodnie z przyjętym „Regulaminem korzystania z serwisu internetowego UEP”