Czas trwania studiów: dwa semestry (marzec 2019 r. - luty 2020 r.). Zajęcia odbywają się w soboty i niedziele.


Ramowy program

BLOK I - OGÓLNY (56 h)
  • Public relations - public affairs - komunikowanie (przedmiot, narzędzia metody)
  • Zrównoważony rozwój organizacji
  • Wizerunek i reputacja we współczesnej gospodarce oraz życiu publicznym
  • Strategia i programy PR. Zasady badań w public relations
  • Zarządzanie informacją w sytuacjach kryzysowych.
  • Kryteria oceny efektywności działań public relations.
  • Etyka komunikowania - etyka współczesnych mediów.
  BLOK  II - WSPÓŁCZESNE  NARZĘDZIA i FORMY KOMUNIKOWANIA (64 h)
  • Świat współczesnych mediów: media społecznościowe, blogi, boty, sztuczna inteligencja, algorytmy i big data
  • Pułapki współczesnych mediów: hejt, postprawda/fejknewsy
  • Budowanie relacji z mediami
  • Relacje z tradycyjnymi mediami: typy, narzędzia, strategie, ocena efektów
  • Zasady komunikowania w “silver economy” - “silver communications”
  • Employer branding oraz budowanie marki osobistej - narzędzia komunikowanią wewnętrznego i zewnętrznego.
  • Relacje z inwestorami  
  • Pozamedialne formy komunikowania z interesariuszami
  Blok III - DOSKONALENIE UMIEJĘTNOŚCI I KOMPETENCJI OSOBISTYCH (56 h)
  • Warsztaty medialne - przygotowanie tekstu, praca z kamerą, zdjęcia, media elektroniczne
  • Audyt komunikacyjny w firmie
  • Wystąpienia publiczne
  • Działanie w warunkach stresu

  Studia Podyplomowe "Współczesne narzędzia komunikowania społecznego" kończą się ustną prezentacją przygotowanego projektu.