Dlaczego warto studiować Zarządzanie marketingowe na rynku B2B?


  1. Bo od 13 lat zawsze są uruchamiane!!! To efekt naszej dbałości o jakość - średnia ocena zajęć wynosi 4.43 (w skali 1-5)
  2. Bo realnie przekładają się umiejętności i wiedzę uczestników, a także na ich awans i zarobki.
  3. Bo mają dobry program - studia są prowadzone według oryginalnego programu zajęć renomowanego Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Zadania i przykłady dotyczą rynku i relacji B2B.
  4. Bo mają dobrą kadrę – zajęcia prowadzą specjaliści z Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz praktycy z rynku business-to-business. Do prowadzenia zajęć zostali wybrani wyłącznie wykładowcy mający doświadczenie doradcze i trenerskie w marketing.
  5. Bo mają świetnych uczestników:) W swojej grupie spotkasz osoby z doświadczeniem w marketingu B2B, przeciętnie jedna trzecia z nich to menedżerowie.

Profil studiów


Marketing business-to-business, na którym skupiamy się na tych studiach oparty jest na specjalistycznej wiedzy dotyczącej relacji między firmami. Marketing opisywany w książkach i wykładany na kursach często dotyczy produktów konsumpcyjnych. Korzystanie z tej wiedzy w firmach z rynku przedsiębiorstw (business to business) jest utrudnione. Wprawdzie idea marketingu nie zmienia się w zależności od rodzaju rynku, ale diametralnie odmienne jest podejście do jej realizacji, przez to i narzędzia, z których trzeba korzystać.


Cel studiów


Naszym celem jest przekazanie nowoczesnej i praktycznej wiedzy z zakresu marketingu w relacjach z klientami biznesowymi doskonalenie umiejętności słuchaczy zarządzania marketingowego. Studia mają przygotować menadżerów do samodzielnego podejmowania decyzji w obszarach: badania rynku i potrzeb klientów, kreatywne budowanie strategii, tworzenie oferty, zarządzanie kluczowymi klientami, planowanie komunikacji marketingowej oraz zarządzanie sprzedażą. 


Adresaci studiów


Studia przeznaczone są dla absolwentów wyższych studiów (licencjackich, inżynierskich i magisterskich) wszystkich typów uczelni (uniwersyteckich, ekonomicznych, politechnicznych, rolniczych).
Studia kierujemy do osób, które chcą poszerzyć swoją wiedzę z marketinguB2B i zarządzają marketingiem (lub planują to robić). Z reguły uczestnikami tych studiów są osoby kończące studia nieekonomiczne - co roku w grupie mamy 1-2 absolwentów uczelnii ekonomicznych.
Nie są to raczej studia dla osób z dużym doświadczeniem na wysokihc stanowiskach w pionie marketingu (tym osobom proponujemy studia MBA).

Dowiedz się więcej - sprawdź program zajęć.