Zajęcia w ramach studiów są prowadzone przez doświadczonych wykładowców Uniwersytetu  Ekonomicznego w Poznaniu. Wszyscy prowadzący zajęcia łączą pracę akademicką ze współpracą z biznesem w charakterze doradców, ekspertów, trenerów lub równolegle prowadzą własne firmy.

Około 20% zajęć jest prowadzonych przez menedżerów marketingu z przedsiębiorstw.


Wykładowcy to między innymi:

  • prof. dr hab. Henryk Mruk (UE Poznań) - komunikacja, lider, zarządzanie wartością dla klienta
  •  dr hab. Sylwester Białowąs (UE Poznań) - analiza rynku, badania marketingowe
  • dr hab. Grzegorz Leszczyński (UE Poznań, CentrumB2B, Smart Business Solutions) - zachowania nabywców, badania marketingowe, strategie marketingowe, budowanie wartości dla klienta
  • dr hab. Jan Mikołajczyk (UE Poznań) - zarządzanie sprzedażą
  • dr hab. Renata Nestorowicz (UE Poznań) - negocjacje
  • dr hab. Justyna Światowiec-Szczepańska (UE Poznań) - relacje z klientami
  • dr Aleksandra Kaniewska-Sęba (UAM) - komunikacja marketingowa, analiza rynku
  • dr hab. Jan Mikołajczyk (UE Poznań, Wielkopolska Szkoła Biznesu) - zarządzanie sprzedażą
  • dr Anna Rogala (UE Poznań) - komunikacja wewnętrzna
  • dr hab. Waldemar Rydzak (UE Poznań, Prelite) - public relations

  • dr Marek Zieliński (UE Poznań, CentrumB2B, Smart Business Solutions) - komunikacja marketingowa, komunikacja interpersonalna

Praktycy:

  • dr Marcin Chłodnicki (Service Design Polska) - projektowanie usług B2B
  • dr Robert Szczepański (Teatr Wielki) - strategie marketingowe)

  • mgr Maria Kraszewska (psycholog, niezależny trener) - komunikacja interpersonalna
  • dr Andrzej Maksymiuk (Novol, wcześniej Jaguar) - zachowania nabywców
  • mgr Adrianna Borucka (freelancer) - media społecznościowe
  • dr Karolina Janiszewska (niezależny doradca) - zarządzanie marką
  • dr Piotr Drygas (UMANO) - zarządzanie sprzedażą i cenami
  • mgr Arkadiusz Kulig (BS Duszniki) - opracajonalizacja strategii