W dniach 23-24 maja 2011 r. na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu odbyła się konferencja naukowa „Handel we współczesnej gospodarce II. Nowe trendy w sektorze”, której organizatorem była Katedra Handlu i Marketingu. Konferencja miała na celu:

  • Prezentację najnowszych trendów w sektorze oraz innowacyjnych rozwiązań stosowanych przez przedsiębiorstwa handlowe
  • Wymianę poglądów i dyskusję dotyczącą aktualnych problemów funkcjonowania sfery handlu instytucjonalnego
  • Integrację środowiska identyfikującego się z handlem jako przedmiotem badań naukowych

Konferencja zgromadziła liczne grono uczestników. Wzięli w niej udział przedstawiciele wielu ośrodków naukowych w Polsce i na Słowacji, w których prowadzone są badania w zakresie handlu: Instytutu Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur w Warszawie, Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, Wyższej Szkoły Menedżerskiej w Warszawie, Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania w Warszawie, Uniwersytetów Ekonomicznych w Katowicach, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu, Uniwersytetów: Łódzkiego i Szczecińskiego, Zachodniopomorskiej Szkoły Biznesu w Szczecinie, Politechnik: Łódzkiej i Rzeszowskiej, Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu, Słowackiego Uniwersytetu Przyrodniczego w Nitrze, Wyższej Szkoły Handlowej we Wrocławiu, Wyższej Szkoły Zarządzania „Edukacja” we Wrocławiu oraz Wyższej Szkoły Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa w Poznaniu). W konferencji uczestniczyli także przedstawiciele praktyki gospodarczej. Konferencja odbyła się w ramach obchodów 85-lecia Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.

 


Rada programowa

  • Prof. dr hab. M. Sławińska, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu – przewodnicząca
  • Prof. dr hab. T. Domański, Uniwersytet Łódzki
  • Doc. dr inż. I. Fechner, Instytut Logistyki i Magazynowania w Poznaniu
  • Prof. dr hab. Z. Kędzior, Akademia Ekonomiczna w Katowicach
  • Doc. dr U. Kłosiewicz- Górecka, IBRKiK, Warszawa
  • Prof. dr hab. B. Pilarczyk, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • Prof. dr hab. G. Sobczyk, UMCS w Lublinie
  • Prof. dr hab. M. Strużycki, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
  • Prof. dr hab. A. Styś, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
  • Prof. dr hab. A. Szromnik, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Prof. dr hab. H. Szulce, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu 
  • Prof. dr hab. S. Wilmańska-Sosnowska, Uniwersytet Łódzki


Komitet organizacyjny

  • Dr hab. B. Borusiak - przewodnicząca
  • Dr W. Ciechomski - sekretarz
  • Dr P. Dobski, dr J. Mikołajczyk, dr B. Pierański, mgr M. Lewicki - członkowie