Jest absolwentem Akademii Ekonomicznej w Poznaniu (lata 1989-1993) na Wydziale Zarządzania, kierunek: Zarządzanie i Marketing, specjalność: Handel i Marketing. 11 VII 2005 obronił rozprawę doktorską nt. Uwarunkowania wykorzystania instrumentów marketingowych w wielofunkcyjnym rozwoju obszarów wiejskich. Od X 2005 jest adiunktem w Katedrze Handlu i Marketingu na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.


Pełnione funkcje
  • Opiekun domu studenckiego Dewizka
  • Opiekun Studenckiego Koła Naukowego Marketing
  • Członek Komisji ds. Przygotowania Wniosku na Konkurs „Programy rozwoju uczelni skoncentrowane na obszarach kluczowych w kontekście realizacji strategii Europa 2020”, organizowanego przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju
Problematyka badawcza
  • Innowacyjność regionu i funkcjonowanie regionalnego systemu innowacji
  • Innowacje w działalności przedsiębiorstw
  • Nowoczesne trendy w działalności handlowej
  • Marketing relacyjny
  • Marketing terytorialny
  • Rozwój lokalny na obszarach wiejskich
  • Wielofunkcyjny rozwój obszarów wiejskich
  • Funkcjonowanie NGO
  • Agroturystyka
  • Zachowania nabywców w przestrzeni handlowej
  • Strategie rozwoju jednostek samorządu terytorialnego
  • New Public Management
  • Kreowanie kapitału społecznego i inne
Dydaktyka
  • Zarządzanie innowacjami (na kierunku TZI, wydział WIGE)
  • Zarządzanie Produktem
  • Zarządzanie Logistyką
  • Marketing Terytorialny
  • Zarządzanie Marketingowe
  • Badania Marketingowe
  • Marketing
Hobby
  • Brydż
  • Siatkówka
  • Nowoczesne teorie gospodarcze
  • Teoria chaosu
  • Architektura A. Gaudiego
  • Walki na miecze średniowieczne