Od października 2014 – Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Katedra Handlu i Marketingu, studia doktoranckie

Październik 2012-czerwiec 2014 – Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Międzynarodowe Stosunki Gospodarcze, specjalność Biznes Międzynarodowy, studia magisterskie

Październik 2012-czerwiec 2013 – Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu, Innowacyjny e-marketing, studia podyplomowe

Październik 2009-czerwiec 2012 – Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Międzynarodowe Stosunki Gospodarcze, specjalność Biznes Międzynarodowy, studia licencjackie


Problematyka badawcza
  • Marketing internetowy
  • Zarządzanie relacjami z klientami
  • User-centered design
  • User experience
Dydaktyka
  • Zarządzanie marką
  • Zachowania nabywców
Hobby
  • Kuchnie świata
  • Niestandardowe kampanie reklamowe
  • Wędrówki po górach