Wykształcenie
  • od 2018 - studia doktoranckie - Międzywydziałowe Interdyscyplinarne Studia Doktoranckie „Innowacyjna Gospodarka Otwarta” (Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Katedra Handlu i Marketingu)
  • od 2016 - studia licencjackie (Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Wydział Nauk Społecznych, kierunek - Kognitywistyka)
  • 2016-2018 - studia magisterskie (Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Wydział Zarządzania, kierunek - Zarządzanie, specjalność - Handel i Marketing)
  • 2014-2016 - studia licencjackie (Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Wydział Ekonomii, kierunek - Ekonomia, specjalność - Ekonomia Globalna i Menedżerska)
  • 2013-2014 - studia licencjackie (Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Wydział Nauk Ekonomicznych, kierunek - Ekonomia)

Publikacje
  • Davydenko, V., Kaźmierczyk, J., Romashkina, G. F. i Żelichowska, E. (2017). Diversity of employee incentives from the perspective of banks employees in Poland - empirical approach. Entrepreneurship and Sustainability Issues, 5(1). s. 116-126.
  • Kaźmierczyk, J. i Żelichowska, E. (2017). Satisfaction of Polish Bank Employees with Incentive Systems: An Empirical Approach. The Baltic Region, 9(3), s. 58-86.
Problematyka badawcza
  • Marketing społeczny
  • Percepcja
  • Badania eyetrackingowe
  • Neuromarketing
Dydaktyka
  • Podstawy marketingu