Absolwent Zarządzania i Marketingu, Wydział Prawa i Administracji UAM Poznań (2005-2010r., praca magisterska dotycząca franczyzy na rynku stacji paliw) oraz studiów Executive MBA UE Poznań we współpracy z ISCTE Business School w Lizbonie (2012-2014r., dysertacja z zakresu preferencji zakupowych klientów na rynku stacji paliw w Polsce). 

Przedsiębiorca działający w obszarze handlu i marketingu.

Pełnione funkcje
  • Przewodniczący Rady Doktorantów
Problematyka badawcza
  • Zachowania nabywców
  • Rynek stacji paliw w Polsce
  • Tworzenie nowych marek
Dydaktyka
  • Zarządzanie sprzedażą
  • Zachowania nabywców
Publikacje
  • Pozycjonowanie na przykładzie marki Dynamic, w: A.Dymitrowski, Ł.Małys (red.), 2015, Zarządzanie przedsiębiorstwem. Trendy i praktyka, Advertiva, Poznań
  • Preferencje zakupowe klientów stacji paliw, w: A.Dymitrowski, Ł.Małys (red.), 2015, Zarządzanie przedsiębiorstwem. Trendy i praktyka, Advertiva, Poznań
  • Możliwość wejścia nowego koncernu paliwowego na rynek stacji paliw w Polsce, w: A.Dymitrowski, Ł.Małys (red.), 2015, Zarządzanie przedsiębiorstwem. Trendy i praktyka, Advertiva, Poznań
Hobby
  • Biegi z przeszkodami OCR, cross-fit, triathlon
  • Podróże