Absolwent Zarządzania i Marketingu, Wydział Prawa i Administracji UAM Poznań (2005-2010r., praca magisterska dotycząca franczyzy na rynku stacji paliw) oraz studiów Executive MBA UE Poznań we współpracy z ISCTE Business School w Lizbonie (2012-2014r., dysertacja z zakresu preferencji zakupowych klientów na rynku stacji paliw w Polsce). 

Przedsiębiorca działający w obszarze handlu i marketingu.

Problematyka badawcza
  • Sektor stacji paliw w Polsce
  • Tworzenie nowych marek
  • Innowacje marketingowe
  • Marketing w sporcie
Dydaktyka
  • Zarządzanie sprzedażą
  • Zachowania nabywców
Publikacje
  • Zawadzki, T., Wyciszkiewicz, P., 2018, Satysfakcja klientów obiektów handlowych na przykładzie stacji paliw - raport z badań, Problemy Rynku Nieruchomości. Biuletyn Stowarzyszenia Rzeczoznawców Majątkowych Województwa Wielkopolskiego, 1 (49), s. 134-140
  • Roth, A., Zawadzki, T., 2018, Instagram as a tool for promoting superfood products, Annals of Marketing Management & Economics, 4 (1), s. 101-113
  • Suszyńska, K., Zawadzki, T., 2017, Formy zarządzania stacjami paliw w Polsce, Przegląd Nauk Stosowanych, 14, s. 20-34
  • Zawadzki, T., 2016, Innowacje marketingowe w tradycyjnych przedsiębiorstwach handlowych na przykładzie stacji paliw w: Maria Sławińska (red.), Handel we współczesnej gospodarce. Nowe wyzwania, Uni - Druk, Poznań, s. 64-71
  • Pozycjonowanie na przykładzie marki Dynamic, w: A.Dymitrowski, Ł.Małys (red.), 2015, Zarządzanie przedsiębiorstwem. Trendy i praktyka, Advertiva, Poznań
  • Preferencje zakupowe klientów stacji paliw, w: A.Dymitrowski, Ł.Małys (red.), 2015, Zarządzanie przedsiębiorstwem. Trendy i praktyka, Advertiva, Poznań
  • Możliwość wejścia nowego koncernu paliwowego na rynek stacji paliw w Polsce, w: A.Dymitrowski, Ł.Małys (red.), 2015, Zarządzanie przedsiębiorstwem. Trendy i praktyka, Advertiva, Poznań
Hobby
  • Cross-fit
  • Podróże