Dla mediów

Jeśli potrzebujecie Państwo opinii eksperta Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu lub chcecie dowiedzieć się więcej o naszych inicjatywach, organizowanych wydarzeniach, projektach badawczych nasz zespół medialny pozostaje do dyspozycji.

Rzecznik Prasowy

Ewa Paluch

Koordynator Zespołu Ekspertów UEP

Agnieszka Hała

Materiały do pobrania

System Identyfikacji Wizualnej

System Identyfikacji Wizualnej określa dozwolone sposoby korzystania ze znaków UEP oraz podaje jednolite standardy komunikacji wizualnej.

Godło UEP

Godło to barwna kompozycja cyfrowo-graficzna w postaci symetrycznie pękniętego horyzontalnie pierścienia z wypełnioną powierzchnią centralną. Wypełnienie wewnętrznej powierzchni godła stanowi usytuowany wzdłuż pionowej osi pierścienia rysunek, który symbolizuje kapelusz i kaduceusz Merkurego – mitologicznego patrona handlu i ekonomii. Kaduceusz, atrybut Merkurego, jest przedstawiony
w konwencjonalnej postaci tego symbolu, ma formę laski oplecionej przez dwa węże z parą skrzydeł u szczytu. W mitologii służył do uśmierzania sporów i waśni. Kaduceusz jest również symboliczną laską posłów i heroldów. Alegorycznie reprezentuje pokój i handel. Na godle kaduceusz symetrycznie rozdziela zestaw cyfr „1926”, oznaczający rok założenia Uczelni. Godło manifestuje wieloletnią tradycję Uczelni, wskazuje na jej rodowód oraz główny obszar działalności naukowej i dydaktycznej (nauki ekonomiczne).

Logo UEP

Logo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu składa się z dwóch elementów: godła oraz pełnej nazwy Uczelni. Godło Uczelni znajduje się po lewej stronie logotypu, natomiast nazwa Uczelni po prawej stronie.
Odległość godła i nazwy równa jest szerokości centralnej części kapelusza Merkurego. Nazwa Uczelni zapisana jest w trzech osobnych wersach.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.