Cel studiów:


Public relations i komunikowanie strategiczne w biznesie to studia stanowiące nowoczesne i unikalne połączenie wiedzy w obszarze ekonomii informacji, public relations, marketingu, psychologii i zarządzania. Zajęcia zorientowane są na zdobywanie umiejętności praktycznych i biznesowe podejście do rozwiązywania kluczowych problemów w zakresie komunikowania organizacji z otoczeniem.



 


W wyniku analizy oczekiwań studentów, zdecydowano się przyjąć nie tylko orientację potrzeb pracodawcy i biznesu, ale także uczestników studiów – ze szczególnym uwzględnieniem zasad budowania własnego wizerunku w relacjach interpersonalnych w zespole, planowania kariery oraz zarządzania własną marką w mediach tradycyjnych i społecznościowych. W programie uwzględniono szereg modułów praktycznych. Dlatego, zgodnie z przyjętym założeniem, zajęcia w dużej części są prowadzone przez praktyków biznesu. W tym gronie znajdują się rzecznicy prasowi, dziennikarze, specjaliści ds. dress code, eksperci ds. public relations i social media oraz profesjonalni mówcy i aktorzy (wykaz prowadzących znajduje się w zakładce "Wykładowcy").





W ramach wszystkich powyższych modułów zajęcia zaprojektowane są tak by pokazać dane zagadnienie możliwie szeroko, uwzględniając nie tylko perspektywę teoretyczną i praktyczną, ale także różne ujęcia problemu. Staje się to możliwe dzięki zastosowaniu zasady, zgodnie z którą większość przedmiotów prowadzona jest przez 2, 3 lub 4 wykładowców - teoretyków i praktyków, którzy reprezentują różne branże i podejścia do problemu.