Opis szkolenia

Z planowaniem Public Relations jest jak z dobrze zaplanowaną podróżą. Musisz wiedzieć gdzie jedziesz i po co? Z kim i w jakim języku będziesz rozmawiał? Jak się tam dostaniesz? I skąd będziesz wiedział, że już tam jesteś? Zapraszamy na to szkolenie właścicieli, pracowników działu PR, pracowników działu komunikacji. 

Forma zajęć: online 

Realizacja szkolenia nastąpi za pomocą metod i technik kształcenia na odległość. Zajęcia dydaktyczne będą realizowane w formie wideokonferencji, prowadzonej z wykorzystaniem programu Zoom.  Do wzięcia udziału w zajęciach online potrzebny będzie komputer podłączony do Internetu, wyposażony w mikrofon i głośnik. Rekomenduje się podłączenie słuchawek wyposażonych w mikrofon. Konieczne jest również posiadanie kamery (wbudowanej w laptop bądź podłączonej odrębnie).

Czas trwania: 8h

Plan dnia szkoleniowego:

8.30-10.00

10.10-11.40

11.50-13.20

13.20-13.50 - przerwa 30 min.

13.50-15.20



Program

Moduł 1. Public Relations - wprowadzenie
  • PR, marketing czy propaganda - quiz
  • Dobry PR - owiec - jakie masz cechy, które pomogą Ci w tym zawodzie?
  • Wybieramy najciekawsze case'y PR-owie ostatnich lat
Moduł 2. Strategia PR od podstaw
  • Jak przygotować dobrą analizę wizerunku?
  • Czym jest persona i jak budować grupy interesariuszy?
  • Czym są "kluczowe przekazy" i jak je tworzyć?
  • Jak napisać dobrą strategię PR?
  • Czym jest taktyka i jak się do niej zabrać?
  • Dlaczego warto monitorować i mierzyć działania PR?
Moduł 3. Główne zasady współpracy z mediami
  • Dziennikarz - przyjaciel czy wróg?
  • Czym charakteryzuje się dobra informacja prasowa?
  • Webwriting - czyli jak pisać do sieci?
  • Radio, prasa, telewizja, internet - wywiady na żywo i nie tylko
  • Konferencja prasowa
Moduł 4. Komunikacja kryzysowa
  • Planowanie kryzysowe w pigułce (identyfikacja zagrożeń, scenariusze kryzysowe, oświadczenia kryzysowe)
  • Zarządzanie w kryzysie
  • Kryzysowa komunikacja z mediami
  • Jak odzyskać dobrą reputację?






Trenerzy


Ewa Bujak
Od ponad 15 lat zajmuje się komunikacją. Pomaga budować pozytywny wizerunek firmy i marki osobistej. Uczy, jak przemawiać bez stresu, występować przed kamerą i zarządzać kryzysem wizerunkowym. W swojej pracy wykorzystuje wiedzę ze studiów psychologicznych, doświadczenie dziennikarskie oraz kompetencje wykładowcy i tutora. Jest certyfikowanym tutorem (Certyfikat Nr STZ/276/2018/27, wydany przez Collegium Wratislaviense) Prowadziła projekty komunikacyjne i szkolenia dla takich firm, jak: Netguru, Fibar Group, Skoda Auto Polska, Volkswagen Group Polska, GlaxoSmithKline, Bank Pocztowy, Hicron, Grupa Nickel oraz Kompania Piwowarska. Pracowała jako dziennikarz, rzecznik prasowy oraz Dyrektor PR i marketingu. Obecnie prowadzi firmę Ewa Bujak – szkolenia wizerunkowe. Swoje doświadczenie przekazuje również podczas wykładów na takich uczelniach, jak: Uniwersytet Ekonomiczny (EMBA), Collegium Da Vinci, UAM, AGH, WSB

Koszt szkolenia

Koszt szkolenia: 899 zł brutto (usługa zwolniona z VAT)

 

Cena szkolenia obejmuje::

• uczestnictwo w zajęciach online,
• materiały dydaktyczne w wersji elektronicznej,
• opiekę merytoryczną trenera,
• certyfikat ukończenia szkolenia UEP

Certyfikat ukończenia szkolenia wystawiany będzie w terminie 14 dni od dnia zakończenia szkolenia. Certyfikat zostanie wysłany drogą pocztową na wskazany adres.



Terminy i zapisy na szkolenie



Informacji udziela:

Alicja Dąbrowska

Centrum Edukacji Menedżerskiej UEP

CEUE, ul. Towarowa 55, p.3.9

tel. 61 854 30 77

e-mail: szkolenia@ue.poznan.pl