Opis szkolenia
Grupa docelowa:
- pracownicy działów komunikacji, promocji, marketingu oraz PR pracujący zarówno po stronie klienta, jak i w agencjach,
- osoby chcące udoskonalić swój warsztat językowy w kontekście tworzenia materiałów promocyjnych,
- odbiorcy pragnący stworzyć kompleksową, wielonarzędziową oraz spójną komunikację promocyjną opartą o wartościowe treści.
Korzyści dla uczestników:
- nabycie praktycznych umiejętności dotyczących tworzenia treści promocyjnych,
- zapoznanie się z dobrymi praktykami w zakresie content marketingu,
- uporządkowanie teoretycznej wiedzy bazowej o marketingu treści,
- przyswojenie wiedzy pomocnej w kreacji zarówno komunikacji online, jak i z wykorzystaniem tradycyjnych narzędzi,
- wąski zakres materiału, co daje wnikliwą, niepowierzchowną wiedzę.
Forma zajęć: online
Realizacja szkolenia nastąpi za
pomocą metod i technik kształcenia na odległość. Zajęcia dydaktyczne będą
realizowane w formie wideokonferencji, prowadzonej z wykorzystaniem programu
Zoom. Do wzięcia udziału w zajęciach online potrzebny będzie komputer
podłączony do Internetu, wyposażony w mikrofon i głośnik. Rekomenduje się
podłączenie słuchawek wyposażonych w mikrofon. Konieczne jest również
posiadanie kamery (wbudowanej w laptop bądź podłączonej odrębnie).
Funkcjonalności programu ZOOM umożliwiają przeprowadzenie zajęć analogicznych do zajęć odbywających się w sali wykładowej. Zajęcia online realizowane będą w formule wideokonferencji - nadawania "na żywo" (live streaming) z interakcją synchroniczną. Podobnie jak w sali wykładowej, w toku realizacji zajęć prowadzący zajęcia będzie miał możliwość wyświetlania plików, włączania prezentacji, używania tablicy, zapraszania uczestników do pokazywania efektów własnej pracy, dzielenia uczestników na zespoły (praca w grupach) - o ile będzie to potrzebne dla realizacji danego szkolenia. Podczas zajęć uczestnicy będą mieli możliwość zadawania pytań, zabierania głosu w czasie przeznaczonym na dyskusję, dzielenia się własnymi przemyśleniami itp. Zajęcia prowadzone z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość zapewniają zbliżone funkcjonalności do zajęć w formule face-to-face.
Czas trwania: 8h
Plan dnia szkoleniowego:
8.30-10.00
10.10-11.40
11.50-13.20
13.20-13.50 – przerwa
13.50-15.20
Program
Moduł I – WPROWADZENIE DO MARKETINGU TREŚCI - korzyści i trudności przy wykorzystaniu content marketingu w
komunikacji, - content marketing a PR & storytelling. Czas trwania: 2h - pisanie scenariusza do filmów promocyjnych, - analiza korpusów tekstów, - dobór odpowiednich zdjęć ilustrujących treść, - budowa prezentacji firmowych. - rozliczenie
efektywności treści (case study), |
|
Trenerzy
dr Magdalena Gajek – konsultantka PR, zajmuje się przede wszystkim mikromarkami i komunikacją sektora premium. Pomaga przedsiębiorcom projektować funkcjonalne i wpływowe marki. Jest właścicielką agencji Blend PR. Zrealizowała blisko 60 wymagających projektów marketingowych. Z wykształcenia polonistka, doktor nauk humanistycznych. Stypendystka zagranicznych uniwersytetów w Lipsku i Kilonii. Wykłada na uczelniach wyższych i prowadzi szkolenia z zakresu komunikacji. W salach wykładowych spędziła ponad 1000 godzin, prowadząc warsztaty dla 1500 osób.
Koszt szkolenia
Cena szkolenia obejmuje:
• uczestnictwo w zajęciach online,
• materiały dydaktyczne w wersji elektronicznej,
• opiekę merytoryczną trenera,
• certyfikat ukończenia szkolenia UEP
Terminy i zapisy na szkolenie
Informacji udziela:
Alicja Dąbrowska
Centrum Edukacji Menedżerskiej UEP
Budynek CEUE, ul. Towarowa 55, p.3.9
tel. 61 854 30 77
e-mail: szkolenia@ue.poznan.pl