Opis szkolenia
Czy mój biznes ma potencjał?
Jak sprawdzić konkurencyjność mojej oferty?
W jaki sposób zbudować wiarygodność, gdy firma jest krótko na rynku?
Co robić, aby kampanie marketingowe realizowały cele wizerunkowe i sprzedażowe?
Jeśli jesteś przedsiębiorcą lub myślisz o założeniu własnej firmy oraz zadajesz sobie te pytania, to szkolenie dla Ciebie! Jego główny cel to uporządkowanie wiedzy uczestników w kontekście przemyślanego zarządzania nową marką.
Nauczysz się przede wszystkim, jak podejść do projektowania swojej komunikacji, aby spełniała ona potrzeby klientów i zwiększała zainteresowanie marką mimo jej krótkiej obecności na rynku.
Dla kogo?
- przedsiębiorcy z sektora mikro, małych i średnich firm,
- osoby chcące założyć w przyszłości własną działalność gospodarczą,
- założyciele start-upów,
- osoby pragnące zbudować markę osobistą,
- pracownicy działów komunikacji, promocji, marketingu oraz PR pracujący zarówno po stronie klienta, jak i w agencjach.
Co zyskują uczestnicy?
- realistyczne porady dopasowane do możliwości sektora MŚP,
- uporządkowanie procesu wprowadzania nowej marki na rynek,
- małe grupy umożliwiające aktywność każdej osobie,
- ulokowanie marketingu w kontekście prowadzenia całej firmy,
- poznanie dobrych praktyk i najczęściej popełnianych błędów przy budowaniu marki,
- praktyczny, biznesowy wymiar szkolenia.
Forma zajęć: online (wykład, warsztat praktyczny, dyskusja, wideo, analiza studiów przypadku)
Realizacja szkolenia nastąpi za
pomocą metod i technik kształcenia na odległość. Zajęcia dydaktyczne będą
realizowane w formie wideokonferencji, prowadzonej z wykorzystaniem programu
Zoom. Do wzięcia udziału w zajęciach online potrzebny będzie komputer
podłączony do Internetu, wyposażony w mikrofon i głośnik. Rekomenduje się
podłączenie słuchawek wyposażonych w mikrofon. Konieczne jest również
posiadanie kamery (wbudowanej w laptop bądź podłączonej odrębnie).
Funkcjonalności programu ZOOM umożliwiają przeprowadzenie zajęć analogicznych do zajęć odbywających się w sali wykładowej. Zajęcia online realizowane będą w formule wideokonferencji - nadawania "na żywo" (live streaming) z interakcją synchroniczną. Podobnie jak w sali wykładowej, w toku realizacji zajęć prowadzący zajęcia będzie miał możliwość wyświetlania plików, włączania prezentacji, używania tablicy, zapraszania uczestników do pokazywania efektów własnej pracy, dzielenia uczestników na zespoły (praca w grupach) - o ile będzie to potrzebne dla realizacji danego szkolenia. Podczas zajęć uczestnicy będą mieli możliwość zadawania pytań, zabierania głosu w czasie przeznaczonym na dyskusję, dzielenia się własnymi przemyśleniami itp. Zajęcia prowadzone z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość zapewniają zbliżone funkcjonalności do zajęć w formule face-to-face.
Czas trwania: 8h
Plan dnia szkoleniowego:
8.30-10.00
10.10-11.40
11.50-13.20
13.20-13.50 – przerwa
13.50-15.20
Program
Moduł I – PRODUKT I GRUPA DOCELOWA - od czego NIE zaczynać projektowania marki? - jak sprawdzić potencjał swojego produktu? - jak zdefiniować potrzeby swoich klientów? - jak znaleźć swój wyróżnik na rynku? - co warto wiedzieć o konkurencji? Czas trwania: 2h
Moduł II – STRATEGIA MARKI - jak zbudować główny przekaz marki? - jak określić osobowość marki? - czym w praktyce jest obietnica marki? - jak zachować spójność na poziomie produktów, zachowania i komunikacji? Czas trwania: 2h
Moduł IV – PLANOWANIE PIERWSZEJ KAMPANII - w jaki sposób zbudować pierwszą ofertę? - jak pokazać światu nową markę? - z jakich narzędzi marketingowych warto skorzystać? - jak zaplanować budżet marketingowy? - jak mierzyć efekty komunikacji? Czas trwania: 2h
Moduł IV – PLANOWANIE PIERWSZEGO ROKU DZIAŁALNOŚCI (WARSZTAT) - jak uporządkować start swojej marki? (ćwiczenie indywidualne i prezentacja przed grupą) - jakie narzędzia i dodatkowe źródła wiedzy warto znać? - sesja Q&A. Czas trwania: 2h |
Trenerzy

Koszt szkolenia
Cena szkolenia obejmuje:
• uczestnictwo w zajęciach online,
• materiały dydaktyczne w wersji elektronicznej,
• opiekę merytoryczną trenera,
• certyfikat ukończenia szkolenia UEP
Terminy i zapisy na szkolenie
Informacji udziela:
Alicja Dąbrowska
Centrum Edukacji Menedżerskiej UEP
CEUE, ul. Towarowa 55, p. 3.9
tel. 61 854 30 77
e-mail: szkolenia@ue.poznan.pl