Opis szkolenia


Czy mój biznes ma potencjał?

Jak sprawdzić konkurencyjność mojej oferty?

W jaki sposób zbudować wiarygodność, gdy firma jest krótko na rynku?

Co robić, aby kampanie marketingowe realizowały cele wizerunkowe i sprzedażowe?

 

Jeśli jesteś przedsiębiorcą lub myślisz o założeniu własnej firmy oraz zadajesz sobie te pytania, to szkolenie dla Ciebie! Jego główny cel to uporządkowanie wiedzy uczestników w kontekście przemyślanego zarządzania nową marką.

 

Nauczysz się przede wszystkim, jak podejść do projektowania swojej komunikacji, aby spełniała ona potrzeby klientów i zwiększała zainteresowanie marką mimo jej krótkiej obecności na rynku.

 

Dla kogo?

-        przedsiębiorcy z sektora mikro, małych i średnich firm,

-        osoby chcące założyć w przyszłości własną działalność gospodarczą,

-        założyciele start-upów,

-        osoby pragnące zbudować markę osobistą,

-        pracownicy działów komunikacji, promocji, marketingu oraz PR pracujący zarówno po stronie klienta, jak i w agencjach.

 

Co zyskują uczestnicy?

-        realistyczne porady dopasowane do możliwości sektora MŚP,

-        uporządkowanie procesu wprowadzania nowej marki na rynek,

-        małe grupy umożliwiające aktywność każdej osobie,

-        ulokowanie marketingu w kontekście prowadzenia całej firmy,

-        poznanie dobrych praktyk i najczęściej popełnianych błędów przy budowaniu marki,

-        praktyczny, biznesowy wymiar szkolenia.

 

Forma zajęć: online (wykład, warsztat praktyczny, dyskusja, wideo, analiza studiów przypadku)

 

Realizacja szkolenia nastąpi za pomocą metod i technik kształcenia na odległość. Zajęcia dydaktyczne będą realizowane w formie wideokonferencji, prowadzonej z wykorzystaniem programu Zoom.  Do wzięcia udziału w zajęciach online potrzebny będzie komputer podłączony do Internetu, wyposażony w mikrofon i głośnik. Rekomenduje się podłączenie słuchawek wyposażonych w mikrofon. Konieczne jest również posiadanie kamery (wbudowanej w laptop bądź podłączonej odrębnie).


Funkcjonalności programu ZOOM umożliwiają przeprowadzenie zajęć analogicznych do zajęć odbywających się w sali wykładowej. Zajęcia online realizowane będą w formule wideokonferencji - nadawania "na żywo" (live streaming) z interakcją synchroniczną. Podobnie jak w sali wykładowej, w toku realizacji zajęć prowadzący zajęcia będzie miał możliwość wyświetlania plików, włączania prezentacji, używania tablicy, zapraszania uczestników do pokazywania efektów własnej pracy, dzielenia uczestników na zespoły (praca w grupach) - o ile będzie to potrzebne dla realizacji danego szkolenia. Podczas zajęć uczestnicy będą mieli możliwość zadawania pytań, zabierania głosu w czasie przeznaczonym na dyskusję, dzielenia się własnymi przemyśleniami itp. Zajęcia prowadzone z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość zapewniają zbliżone funkcjonalności do zajęć w formule face-to-face. 


Czas trwania: 8h

Plan dnia szkoleniowego:

8.30-10.00

10.10-11.40

11.50-13.20

13.20-13.50 – przerwa

13.50-15.20


Program


Moduł I – PRODUKT I GRUPA DOCELOWA

- od czego NIE zaczynać projektowania marki?

- jak sprawdzić potencjał swojego produktu?

- jak zdefiniować potrzeby swoich klientów?

- jak znaleźć swój wyróżnik na rynku?

- co warto wiedzieć o konkurencji?

Czas trwania: 2h

 

Moduł II – STRATEGIA MARKI  

- jak zbudować główny przekaz marki?

- jak określić osobowość marki?

- czym w praktyce jest obietnica marki?

- jak zachować spójność na poziomie produktów, zachowania i komunikacji?

Czas trwania: 2h

 

Moduł IV – PLANOWANIE PIERWSZEJ KAMPANII

- w jaki sposób zbudować pierwszą ofertę?

- jak pokazać światu nową markę?

- z jakich narzędzi marketingowych warto skorzystać?

- jak zaplanować budżet marketingowy?

- jak mierzyć efekty komunikacji?

Czas trwania: 2h

 

Moduł IV – PLANOWANIE PIERWSZEGO ROKU DZIAŁALNOŚCI (WARSZTAT)

- jak uporządkować start swojej marki? (ćwiczenie indywidualne i prezentacja przed grupą)

- jakie narzędzia i dodatkowe źródła wiedzy warto znać?

- sesja Q&A.

Czas trwania: 2h




Trenerzy


dr Magdalena Gajek – konsultantka PR, zajmuje się przede wszystkim mikromarkami i komunikacją sektora premium. Pomaga przedsiębiorcom projektować funkcjonalne i wpływowe marki. Jest właścicielką agencji Blend PR. Zrealizowała blisko 60 wymagających projektów marketingowych. Z wykształcenia polonistka, doktor nauk humanistycznych. Stypendystka zagranicznych uniwersytetów w Lipsku i Kilonii. Wykłada na uczelniach wyższych i prowadzi szkolenia z zakresu komunikacji. W salach wykładowych spędziła ponad  1000 godzin, prowadząc warsztaty dla 1500 osób.

Koszt szkolenia


Koszt szkolenia: 999 zł brutto (usługa zwolniona z VAT)

Cena szkolenia obejmuje:
• uczestnictwo w zajęciach online,
• materiały dydaktyczne w wersji elektronicznej,
• opiekę merytoryczną trenera,
• certyfikat ukończenia szkolenia UEP
Certyfikat ukończenia szkolenia wystawiany będzie w terminie 14 dni od dnia zakończenia szkolenia. Certyfikat zostanie wysłany drogą pocztową na wskazany adres.

Terminy i zapisy na szkolenie



Informacji udziela:

Alicja Dąbrowska

Centrum Edukacji Menedżerskiej UEP

CEUE, ul. Towarowa 55, p. 3.9

tel. 61 854 30 77

e-mail: szkolenia@ue.poznan.pl