
Opis szkolenia
Które media społecznościowe sprawdzą się w Twoim biznesie?
Czym charakteryzuje się komunikacja na Facebooku, Twitterze czy Instagramie?
Jak pisać posty o szerokim zasięgu organicznym?
Co robić, aby angażować fanów?
Jakie błędy często popełniają administratorzy profili?
Między innymi na te pytania odpowie szkolenie. Jego główny cel to prezentacja potencjału różnych mediów społecznościowych, a także uświadomienie uczestników, jak wiele elementów składa się na skuteczne zarządzanie profilami. Podstawą spotkań jest analityczna praca z treściami publikowanymi w social mediach.
Cele:
- prezentacja różnorodności oraz potencjału najpopularniejszych kanałów komunikacji z fanami,
- uświadomienie uczestników, jak wiele elementów składa się na skuteczne zarządzanie profilami,
- narzędziowa, analityczna praca z treściami w social mediach,
- nabycie przez uczestników praktycznych umiejętności tworzenia ciekawych postów,
- przedstawienie elementów strategii komunikacji w mediach społecznościowych,
- prezentacja dobrych praktyk w zakresie social media.
Grupa docelowa:
- pracownicy działów komunikacji, promocji, marketingu oraz PR pracujący zarówno po stronie klienta, jak i w agencjach,
- administratorzy kont w mediach społecznościowych, którzy chcą świadomie zarządzać profilami swojej marki,
- osoby chcące udoskonalić swój warsztat językowy w kontekście tworzenia postów do mediów społecznościowych.
Korzyści dla uczestników:
- zapoznanie się z różnorodnością i możliwościami najpopularniejszych serwisów społecznościowych,
- nabycie praktycznych umiejętności dotyczących tworzenia postów,
- ulokowanie aktywności w social mediach w strategii komunikacji marki,
- prezentacja dobrych praktyk i najczęściej popełnianych błędów,
- praktyczny wymiar szkolenia.
Forma zajęć: online
Realizacja szkolenia nastąpi za
pomocą metod i technik kształcenia na odległość. Zajęcia dydaktyczne będą
realizowane w formie wideokonferencji, prowadzonej z wykorzystaniem programu
Zoom. Do wzięcia udziału w zajęciach online potrzebny będzie komputer
podłączony do Internetu, wyposażony w mikrofon i głośnik. Rekomenduje się
podłączenie słuchawek wyposażonych w mikrofon. Konieczne jest również
posiadanie kamery (wbudowanej w laptop bądź podłączonej odrębnie).
Funkcjonalności programu ZOOM umożliwiają przeprowadzenie zajęć analogicznych do zajęć odbywających się w sali wykładowej. Zajęcia online realizowane będą w formule wideokonferencji - nadawania "na żywo" (live streaming) z interakcją synchroniczną. Podobnie jak w sali wykładowej, w toku realizacji zajęć prowadzący zajęcia będzie miał możliwość wyświetlania plików, włączania prezentacji, używania tablicy, zapraszania uczestników do pokazywania efektów własnej pracy, dzielenia uczestników na zespoły (praca w grupach) - o ile będzie to potrzebne dla realizacji danego szkolenia. Podczas zajęć uczestnicy będą mieli możliwość zadawania pytań, zabierania głosu w czasie przeznaczonym na dyskusję, dzielenia się własnymi przemyśleniami itp. Zajęcia prowadzone z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość zapewniają zbliżone funkcjonalności do zajęć w formule face-to-face.
Czas trwania: 8h
Plan dnia szkoleniowego:
8.30-10.00
10.10-11.40
11.50-13.20
13.20-13.50 – przerwa
13.50-15.20
Program
Moduł I – SOCIAL MEDIA W ZINTEGROWANEJ KOMUNIKACJI - przegląd mediów społecznościowych, - cele obecności marki w social mediach, - cechy komunikacji w mediach społecznościowych, - social media a strategia komunikacji, - korzyści i zagrożenia z wykorzystania mediów społecznościowych. Czas trwania: 2h
| |||
|
|||
|
|||
Trenerzy
dr Magdalena Gajek – konsultantka PR, zajmuje się przede wszystkim mikromarkami i komunikacją sektora premium. Pomaga przedsiębiorcom projektować funkcjonalne i wpływowe marki. Jest właścicielką agencji Blend PR. Zrealizowała blisko 60 wymagających projektów marketingowych. Z wykształcenia polonistka, doktor nauk humanistycznych. Stypendystka zagranicznych uniwersytetów w Lipsku i Kilonii. Wykłada na uczelniach wyższych i prowadzi szkolenia z zakresu komunikacji. W salach wykładowych spędziła ponad 1000 godzin, prowadząc warsztaty dla 1500 osób.
Koszt szkolenia
Koszt szkolenia: 999 zł brutto (usługa zwolniona z VAT)
Cena szkolenia obejmuje:
- uczestnictwo w zajęciach online
- materiały dydaktyczne w wersji elektronicznej
- opiekę merytoryczną trenera,
certyfikat ukończenia szkolenia UEP
Certyfikat ukończenia szkolenia wystawiany będzie w terminie 14 dni od
dnia zakończenia szkolenia. Certyfikat zostanie wysłany drogą pocztową
na wskazany adres.
Terminy i zapisy na szkolenie
Informacji udziela:
Alicja Dąbrowska
Centrum Edukacji Menedżerskiej UEP
Budynek CEUE, ul. Towarowa 55, p.3.9
tel. 61 854 30 77
e-mail: szkolenia@ue.poznan.pl