Ekspert w zakresie zarządzania relacjami z klientami (CRM). Trener i doradca.
Współpracował z takimi podmiotami jak: Apollogic sp.zo.o., Aquanet s.a., Autotraper sp. z o.o., e-pruf sp.z o.o.,
Cat LC Polska sp. z o.o., Extreme sp. z o.o., European Institute of Innovation and Technology, Volkswagen Group Polska.
W latach 2011-2012 kierował kompleksowym projektem zmian w zakresie sprzedaży, marketingu i serwisu spółek z grupy
Instalcompact. W latach 2003-2011 kierował wdrożeniem strategii i systemu CRM w firmie Kulczyk Tradex sp. z o.o.,
które objęło centralę firmy i kilkadziesiąt przedsiębiorstw dealerskich marek Volkswagen i Audi.
Promotor prac dysertacyjnych programu MBA poświęconych tematyce zarządzania relacjami z klientami Executive MBA
i MBA Poznań Atlanta Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.
Kierownik studiów podyplomowych zarządzanie relacjami z klientami (CRM)
Kierownik studiów podyplomowych zarządzanie projektami IT
Autor książek:
CRM. strategia, system, zarządzanie zmianą. jak uniknąć błędów i osiągnąć sukces wdrożenia (wydawnictwo Wolters Kluwer)
https://www.profinfo.pl/sklep/crm-strategia-system-zarzadzanie-zmiana,21796.html
Firm Competitive Advantage Through Relationship Management A Theory for Successful Sustainable Growth (wydawnictwo
Palgrave Macmillan)