31 sierpnia 2016 r. na naszej Uczelni odbyło się wyjątkowe wydarzenie – Business Day, zorganizowane w ramach 32. Światowego Kongres Marketingu Industrial Marketing and Purchasing Group (IMP) 2016. – Business Day został zorganizowany po raz pierwszy podczas konferencji IMP. W ten sposób jako uczelnia chcieliśmy wyróżnić się i pokazać nasz bliski kontakt z praktyką – podkreśla dr Marek Zieliński, jeden z organizatorów kongresu.

 

W spotkaniu wzięli udział przedstawiciele polskich przedsiębiorstw, którzy na przykładach własnych firm przedstawili skuteczne sposoby zarządzania w sieciach biznesowych. Uczestnicy wydarzenia wysłuchali prelekcji: Ralfa Berckhana – dyrektora Volkswagen Group między innymi w Niemczech, Polsce, Meksyku, Brazylii; Ivana Snehoty – jednego z najbardziej znanych profesorów marketingu B2B na świecie, a także dyrektorów eksportu i prezesów polskich przedsiębiorstw odnoszących sukcesy w marketingu B2B: Milano (branża spożywcza), Novol (branża chemiczna), Trepko (branża maszynowa), York (środki czystości) oraz W.P.I.P. (branża budowlana).