Nasi studenci zajęli wysokie miejsca w VII ogólnopolskim konkursie im. prof. Romana Głowackiego na najlepszą pracę magisterską i licencjacką z zakresu marketingu, handlu i konsumpcji Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu . 
 
Zuzanna Jakś zajęła 1. miejsce  w kategorii prac licencjackich. Promotorem jej pracy pt. „Skuteczność strategii narracyjnej zorientowanej na markę i produkt w e-commerce” był dr Andrzej Szymkowiak, prof. UEP.  W tej samej kategorii wyróżnienie zdobyła Dominika Gołębiewska za pracę pt. „Economic offerings post-COVID-19 in the context of Generation Y's perceptions of tourism experiences”, której promotorką była dr Joanna Schmidt.
 
W kategorii prac magisterskich wyróżnienie zdobył  mgr Mikołaj Sobolewski za pracę pt. „Akceptacja studentów dla sztucznej inteligencji posługującej się impulsami psychologicznymi”, której promotorem był dr hab. Grzegorz Leszczyński, prof. UEP.
 
Serdecznie gratulujemy!