Dyskusja "Jaka przyszłość dla marki Poznań?" na temat strategii promocji miasta Poznania i budowania wartości marki miasta odbyła się 12 stycznia 2015 r. W nowym gmachu Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu przy ul. Towarowej o działaniach promocyjnych dyskutowali przedstawiciele środowisk opiniotwórczych: mediów, kultury, biznesu oraz nauki. Moderatorem debaty z udziałem prezydenta Jacka Jaśkowiaka była dr Magdalena Florek z Katedry Handlu i Marketingu UEP. Dyskusję otworzył gospodarz miejsca Rektor UEP, prof. dr hab. Marian Gorynia, prof. zw. UEP. Była to po pierwsza debata na ten temat po objęciu prezydentury przez Jacka Jaśkowiaka. Odbiła się szerokim echem w mediach.


Uczestnicy:

Prezydent Jacek Jaśkowiak
Rektor UEP prof. Marian Gorynia
Dyrektor Biura Promocji Łukasz Goździor
Przewodniczący Rady Miasta Grzegorz Ganowicz

Konsorcjum Marki Poznań (KMP):
Olga Fasiecka ENEA
Mateusz Figaszewski SOLARIS
Dominika Twardowska ZETO Poznań

Przedstawiciele Startupów:
Bartosz Burek jakdojade.pl
Przemek Kozłowski GLIP
Monika Synoradzka Speed Up Group

KMP - członkowie Rady Ekspertów:
Karol Działoszyński
Wojciech Majchrzycki
dr hab. Jacek Kall

Jan Mazurczak PLOT
Przemek Wojak Q&A Consulting
Piotr Libicki plastyk miejski
Renata Borowska-Juszczyńska dyrektor Teatru Wielkiego.

Eksperci UEP, pracownicy naukowi i studenci.