Bank kusi przedsiębiorcę kontami za zero, kredytami z dopłatą, niezłymi lokatami – jednak gdy ten już przyjdzie, czeka go zderzenie z rzeczywistością. Wizyta często nie wygląda tak jak w reklamach. To najważniejszy wniosek z tegorocznego rankingu „Forbesa”. Zwyciężył w nim PKO BP, na drugim miejscu znalazł się Idea Bank. Trzecie miejsce zdobył mBank, który okazał się czarnym koniem rankingu.


Na sukces PKO Banku Polskiego złożyły się bardzo wysoka ocena oferty – jako jedyny bank dostał sześć redakcyjnych gwiazdek, czyli 30 punktów do rankingu generalnego, oraz jedną z najwyższych ocen jakości obsługi klientów biznesowych. PKO BP, członek Klubu Partnera UEP, został doceniony za jeden z najtańszych koszyków usług, różnorodność i dobrą ofertę kredytów, w tym na preferencyjnych warunkach, bankowość mobilną (płacenie komórką, korzystanie z bankomatów bez karty) oraz usługi dodatkowe. 


Więcej na stronie  http://www.forbes.pl/ranking-bankow-dla-biznesu-2014-oferta-cieszy-obsluga-nieco-mniej,artykuly,183486,1,1.html