Postanowiliśmy zareagować na przedłużający się brak lekcji w szkołach ponadgimnazjalnych. Zagospodarujemy dwa przedpołudnia licealistom, organizując akcję „Świetlica ekonomiczna".


Dodatkowe zajęcia z rozwoju osobistego i nowych zjawisk w biznesie mają wzmocnić - tak cenione obecnie - kompetencje miękkie uczniów i poszerzyć ich wiedzę o współczesnym świecie. Pozwolą też ambitnym maturzystom lepiej wykorzystać czas wolny, rozpoznać dokładniej ofertę UEP i zaaklimatyzować się do warunków akademickich, tym z nich, którzy poważnie myślą o studiach. Hasło wydarzenia podkreśla, że w murach Uniwersytetu można liczyć na ciepłe przyjęcie i liczne dodatkowe zajęcia pozwalające na rozwój zainteresowań, umiejętności i predyspozycji. 

Zajęcia mają praktyczny charakter warsztatowy i poprowadzą je jedni z najbardziej lubianych wykładowców UEP. Wyjdziecie bogatsi o użyteczną wiedzę i nowe znajomości. Zapraszamy Was serdecznie! Cykl jest nieodpłatny. W przypadku odwołania strajku warsztaty nie odbędą się.


Czekamy na Was na UEP!



Czwartek - 25.04.2019 r. 


1. 9.00-10.00 | 303A | dr inż. Marcin Leszczyński | Rola komunikowania w budowaniu relacji w biznesie

W jaki sposób komunikować się w biznesie? Czy zaufanie ma wartość rynkową? Jak reputacja marki może wpływać na decyzje konsumentów i inwestorów? Oprócz odpowiedzi na powyższe pytania, uczestnicy wykładu poznają tajniki skutecznego komunikowania oraz możliwości ich praktycznego zastosowania.


2. 10.00-12.00 | sala 307A | dr Dobrosława Mruk-Tomczak | Warsztaty: Design Thinking  

Design Thinking to podejście do procesu kreowania nowych rozwiązań w oparciu o zrozumienie zaobserwowanych problemów i potrzeb użytkowników. Podczas warsztatu zaprezentujemy Wam najważniejsze założenia tej metody, kolejne kroki  procesu oraz wybrane narzędzia wykorzystywane podczas rozwiązywania postawionego problemu

3. 12.00-13.30 | Laboratorium eyetrackingowe | dr  Andrzej Szymkowiak | Eksperymenty na ludziach czyli co siedzi konsumentowi w głowie?

4. 13.30-14.30 | 303A | Katarzyna Woźniak | Historia złotych łuków - ekspansja zagraniczna McDonald's
Jak analizować rynki zagraniczne? Czy to możliwe, aby firma jednocześnie stosowała w swojej działalności standaryzację i adaptację? Czym jest indeks Big Maca, i co wspólnego ma z inflacją? O tym, jak i o wielu innych ciekawostkach dowiecie się podczas warsztatów "Historia złotych łuków" - ekspansja zagraniczna McDonald's.

Piątek - 26.04.2019 r. 

1. 9.00-10.00 | Shop Lab | dr Bartosz Pierański | Kupowanie wzrokiem: eyetracking 

2. 9.00-11.30 | Aula A | dr Marcin Gołembski | Zostań liderem: przywództwo i motywowanie 

3. 13.30-15.00 | 307A | dr hab.  Paweł Marszałek, prof. nadzw. UEP | Przyszłość pieniądza


Uwaga: na każde spotkanie obowiązują zapisy a liczba miejsc jest ograniczona. O przyjęciu na nie decyduje kolejność zgłoszeń.