Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

Jakich błędów nie popełniać w CV i liście motywacyjnym?

Biuro Karier i Absolwentów zaprasza wszystkich studentów i absolwentów UEP na konsultacje.

Tutoring akademicki dla studentów

W Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu mamy 16 Akredytowanych Praktyków Tutoringu, po najlepszej w Polsce Szkole Tutorów Collegium Wratislaviense.

Biuro Obsługi Studenta

Wybierz z listy:

Godziny dyżurów Zespołu Spraw Studenckich Biura Obsługi Studenta dla studentów:

poniedziałek, godz. 14.00 – 17.00
wtorek – piątek, godz. 11.00 – 14.00
soboty zjazdowe – 8.00 – 14.00

Z Biurem Obsługi Studenta można kontaktować się elektronicznie (korespondencję należy wysyłać na adresy mailowe osób obsługujących dany kierunek studiów lub ewentualnie na adres bos@ue.poznan.pl) lub telefonicznie z pracownikami obsługującymi dany kierunek studiów.

Godziny obsługi Zespołu Spraw Socjalnych i Stypendialnych Biura Obsługi Studenta dla studentów:
poniedziałek – piątek   11.00 – 14.00

 

DODATKOWE DNI OBSŁUGI:    7.10.2023 r.
                                                    14.10.2023 r.
                                                    28.10.2023 r.
                           w godzinach 8:00 – 13:00

 

al. Niepodległości 10 – Gmach Główny UEP (Budynek A)
wejście A2, pokój 113 (piętro 1)

 Wtorek  8:00 – 11:00
 Środa  8:00 – 11:00
 Czwartek  8:00 – 11:00

Link do strony Zespołu do Spraw Osób Niepełnosprawnych

mgr Alicja Ciesielczyk

alicja.ciesielczyk@ue.poznan.pl
nr tel. 061-856-93-06
Budynek Główny, Al. Niepodległości 10
I piętro, pokój 120

Aleksandra Biniecka
aleksandra.biniecka@ue.poznan.pl
nr tel. 061-856-93-06
Budynek Główny, Al. Niepodległości 10
I piętro, pokój 120

 

Rekrutacja na studia anglojęzyczne

Hanna Sziłajtis-Obiegło

hanna.szilajtis-obieglo@ue.poznan.pl

nr tel. 061-856-93-05
Budynek Główny, Al. Niepodległości 10
I piętro, pokój 120

Zespół Spraw Studenckich

  • Studia w zakresie ekonomii, pokój 147

    Dyrektor studiów w zakresie ekonomii (kierunki: analityka danych ekonomicznych, ekonomia, kierunek prawno-ekonomiczny, polityka społeczna)
    dr hab.  Halina Zboroń, prof. UEP
    e-mail: dyrektor.ekonomia@ue.poznan.pl
    telefon: 61-856-92-12
    Budynek A, I piętro, pokój nr  114

    Dyżury w semestrze zimowym 2023/2024:
    poniedziałek, godz. 11.00 – 12.00
    środa, godz. 13.00 – 14.00 (od 25.10.2023 – godz. 11.30 – 12.30)

    Zespół obsługujący studentów studiujących na kierunkach: analityka danych ekonomicznych; ekonomia; kierunek prawno-ekonomiczny; polityka społeczna

    mgr Justyna Chlebowska-Stawna
    Specjalista do spraw administracyjnych
    e-mail: justyna.chlebowska-stawna@ue.poznan.pl
    telefon: 61-856-92-00
    Budynek A, I piętro, pokój nr  147
    studia stacjonarne pierwszego stopnia – Ekonomia – I, II, III rok
    Studia stacjonarne pierwszego stopnia – Polityka społeczna – I, II, III rok

    mgr Agnieszka Fechner
    Starszy referent administracyjny
    e-mail: agnieszka.fechner@ue.poznan.pl
    telefon: 61-856-92-35
    Budynek A, I piętro, pokój nr  147
    studia stacjonarne drugiego stopnia – Ekonomia – I, II rok
    studia stacjonarne drugiego stopnia – analityka danych ekonomicznych – I rok
    studia niestacjonarne pierwszego stopnia – Ekonomia – I, II, III rok
    studia niestacjonarne drugiego stopnia – Ekonomia – I, II rok
    studia niestacjonarne pierwszego – Finanse, audyt, inwestycje – I, II, III rok
    studia niestacjonarne drugiego stopnia – Finanse, audyt, inwestycje – I, II rok

    mgr Monika Burzyńska
    Specjalista do spraw administracyjnych
    e-mail: monika.burzynska@ue.poznan.pl
    telefon: 61 856-92-07
    Budynek A, I piętro, pokój nr  147
    studia stacjonarne pierwszego stopnia – Ekonomiczno-prawny – I, II, III rok
    studia stacjonarne drugiego stopnia – Ekonomiczno-prawny – I, II rok

  • Studia w zakresie finansów i rynków finansowych, pokój 146

    Dyrektor studiów w zakresie finansów i rynków finansowych (kierunki: Finance; finanse, audyt, inwestycje; nadzór i kontrola)
    dr hab.  Paweł Marszałek, prof. UEP
    e-mail: dyrektor.finanse@ue.poznan.pl
    telefon: 61-856-92-32
    Budynek A, I piętro, pokój nr 114

    Zespół obsługujący studentów studiujących na kierunkach: Finanse, audyt, inwestycje; nadzór i kontrola

    Justyna Bławat
    Specjalista do spraw administracyjnych
    e-mail: justyna.blawat@ue.poznan.pl
    telefon: 61-856-92-09
    Budynek A, I piętro, pokój nr 146

    Agnieszka Kacprzycka
    Referent do spraw administracyjnych
    e-mail: agnieszka.kacprzycka@ue.poznan.pl
    telefon: 61-856-93-75
    Budynek A, I piętro, pokój nr 146

  • Studia w zakresie gospodarki międzynarodowej, pokój 140

    Dyrektor studiów w zakresie gospodarki międzynarodowej (kierunki: Bachelor in Business Administration, gospodarka turystyczna, logistyka, Master in International Business, międzynarodowe stosunki gospodarcze)
    dr hab.  Ida Musiałkowska, prof. UEP
    e-mail: dyrektor.gospodarka@ue.poznan.pl
    telefon: 61-856-92-57
    Budynek A, I piętro, pokój nr  145

    Zespół obsługujący studentów studiujących na kierunkach: międzynarodowe stosunki gospodarcze; gospodarka turystyczna; logistyka

    mgr Karolina Józefczyk
    Starszy referent administracyjny
    e-mail: karolina.jozefczyk@ue.poznan.pl
    telefon: 61-856-92-54
    Budynek A, I piętro, pokój nr  140

    mgr Joanna Tabaka
    Starszy referent administracyjny
    e-mail: joanna.tabaka@ue.poznan.pl
    telefon: 61-856-92-54
    Budynek A, I piętro, pokój nr  140

  • Studia w zakresie informatyki i analiz ekonomicznych, pokój 141

    Dyrektor studiów w zakresie informatyki i analiz ekonomicznych (kierunki: informatyka i ekonometria, Quantitative Finance, Przemysł 4.0)
    dr hab. Elżbieta Rychłowska-Musiał, prof. UEP
    e-mail: dyrektor.informatyka@ue.poznan.pl
    telefon: 61-856-93-86
    Budynek A, I piętro, pokój nr  145

    Zespół obsługujący studentów studiujących na kierunkach: informatyka i ekonometria; przemysł 4.0

    mgr Małgorzata Knasiak
    specjalista
    e-mail: malgorzata.knasiak@ue.poznan.pl
    telefon: 61-856-93-77
    Budynek A, I piętro, pokój nr  141

    mgr Ewelina Dukała
    Referent administracyjny
    e-mail: ewelina.dukala@ue.poznan.pl
    telefon: 61-856-93-77
    Budynek A, I piętro, pokój nr  141

    mgr Agata Jasiewicz
    Referent administracyjny
    e-mail: agata.jasiewicz@ue.poznan.pl
    telefon: 61-856-93-77
    Budynek A, I piętro, pokój nr  141

  • Studia w zakresie nauk o jakości, pokój 133, 135

    Dyrektor studiów w zakresie nauk o jakości (kierunki: jakość i rozwój produktu, zarządzanie i inżynieria produkcji)
    dr inż. Mariusz Tichoniuk
    e-mail: dyrektor.jakosc@ue.poznan.pl
    telefon: 61-856-92-19
    Budynek A, skrzydło I piętro, pokój nr  135

    Zespół obsługujący studentów studiujących na kierunkach: zarządzanie i inżynieria produkcji, jakość i rozwój produktu.

    mgr Emilia Konatkiewicz
    Specjalista do spraw administracyjnych
    e-mail: emilia.konatkiewicz@ue.poznan.pl
    telefon: 61-856-92-17
    Budynek A, skrzydło I piętro, pokój nr 133
    studia stacjonarne drugiego stopnia poinżynierskie – JiRP – I, II rok (3-semestralne)
    studia stacjonarne drugiego stopnia policencjackie – JiRP2 – I, II rok (4-semestralne)
    studia stacjonarne drugiego stopnia poinżynierskie – ZiP – I, II rok
    studia niestacjonarne drugiego stopnia poinżynierskie – ZiP – I, II rok
    studia niestacjonarne drugiego stopnia policencjackie – JiRP2 – I, II rok (4-semestralne)

    Iwona Grabarkiewicz
    Specjalista do spraw administracyjnych
    e-mail: iwona.grabarkiewicz@ue.poznan.pl
    telefon: 61-856-92-43
    Budynek A, skrzydło I piętro, pokój nr  135
    studia stacjonarne pierwszego stopnia inżynierskie – ZiP – I, II, III i IV rok 

    mgr inż. Karina Tyc
    Starszy referent administracyjny
    e-mail: karina.tyc@ue.poznan.pl
    telefon: 61-856-92-18
    Budynek A, I piętro, pokój nr 133
    studia stacjonarne pierwszego stopnia inżynierskie – JiRP – I, II, III i IV rok
    studia niestacjonarne pierwszego stopnia  – ZiP – I, II, III, IV rok

  • Studia w zakresie rachunkowości i finansów przedsiębiorstw, pokój 143

    Dyrektor studiów w zakresie rachunkowości i finansów przedsiębiorstw (kierunki: rachunkowość i finanse biznesu)
    dr hab.  Marek Cieślak, prof. UEP
    e-mail: dyrektor.rachunkowosc@ue.poznan.pl; telefon: 61-856-92-38 lub 511 738 216 (w godzinach dyżurów lub w pilnych sprawach); Budynek A, I piętro, pokój nr  144

    Zespół obsługujący studentów studiujących na kierunku rachunkowość i finanse biznesu

    Izabela Lehmann
    Specjalista do spraw administracyjnych
    e-mail: izabela.lehmann@ue.poznan.pl
    telefon: 61-856-92-29
    Budynek A, I piętro, pokój nr 143
    obsługa studentów 2 roku studiów stacjonarnych pierwszego stopnia i 2 roku studiów niestacjonarnych drugiego stopnia

    mgr Lilianna Paluszkiewicz
    Specjalista do spraw administracyjnych
    e-mail: lilianna.paluszkiewicz@ue.poznan.pl
    telefon: 61-856-92-31
    Budynek A, I piętro, pokój nr 143
    obsługa studentów 1 i 2 roku studiów stacjonarnych drugiego stopnia oraz 3 roku studiów stacjonarnych pierwszego stopnia

    Katarzyna Knopkiewicz
    Starszy referent administracyjny
    e-mail: katarzyna.knopkiewicz@ue.poznan.pl
    telefon: 61-856-92-30
    Budynek A, I piętro, pokój nr 143
    obsługa studentów 2 i 3 roku studiów niestacjonarnych pierwszego stopnia oraz 1 roku studiów niestacjonarnych drugiego stopnia

    mgr Julia Stelmach
    Referent administracyjny
    e-mail: julia.stelmach@ue.poznan.pl
    telefon: 61-856-92-47
    Budynek A, I piętro, pokój nr 143
    obsługa studentów 1 roku studiów stacjonarnych pierwszego stopnia oraz 1 roku studiów niestacjonarnych pierwszego stopnia

  • Studia w zakresie zarządzania, pokój 115

    Dyrektor studiów w zakresie zarządzania (kierunki: Innovation Management, marketing, zarządzanie)
    dr hab. inż.  Piotr Bartkowiak, prof. UEP
    e-mail: dyrektor.zarzadzanie@ue.poznan.pl
    telefon: 61-856-92-38
    Budynek A, I piętro, pokój nr  144

    Dyżury dyrektora w semestrze letnim 2023/2024:
    wtorek, godz. 14.00 – 15.00
    czwartek, godz. 11.30 – 12.30

    Zespół obsługujący studentów studiujących na kierunkach: zarządzanie, marketing.

    mgr Elwira Bączyk
    Specjalista do spraw administracyjnych
    e-mail: elwira.baczyk@ue.poznan.pl
    telefon: 61-856-92-27
    Budynek A, I piętro, pokój nr  115
    studia stacjonarne i niestacjonarne drugiego stopnia – Zarządzanie – II rok – r.ak. 2023/2024
    studia stacjonarne i niestacjonarne drugiego stopnia – Marketing – II rok – r.ak. 2023/2024

    mgr Arleta Garboś
    Starszy referent administracyjny
    e-mail: arleta.garbos@ue.poznan.pl
    telefon: 61-856-92-27
    Budynek A, I piętro, pokój nr  115
    studia stacjonarne i niestacjonarne drugiego stopnia – Zarządzanie – I rok – r.ak. 2023/2024
    studia stacjonarne i niestacjonarne drugiego stopnia – Marketing – I rok – r.ak. 2023/2024

    mgr Gizela Tefelska
    Starszy referent administracyjny
    e-mail: gizela.tefelska@ue.poznan.pl
    telefon: 61-856-92-24
    Budynek A, I piętro, pokój nr  115
    studia stacjonarne pierwszego stopnia – I rok – r.ak. 2023/2024
    studia niestacjonarne pierwszego stopnia – I rok – r.ak. 2023/2024
    studia stacjonarne pierwszego stopnia – II rok (grupy ćwiczeniowe 1, 2) – r. ak. 2023/2024
    studia niestacjonarne pierwszego stopnia – II rok – r.ak. 2023/2024

    Alina Walter
    Specjalista do spraw administracyjnych
    e-mail: alina.walter@ue.poznan.pl
    telefon: 61-856-90-15
    Budynek A, I piętro, pokój nr  115
    studia stacjonarne pierwszego stopnia – III rok – r.ak. 2023/2024
    studia stacjonarne pierwszego stopnia – II rok (grupy ćwiczeniowe 3, 4, 5, 6) – r.ak. 2023/2024
    studia niestacjonarne pierwszego stopnia – III rok – r.ak
    . 2023/2024

Kierunki i specjalności

Pliki do pobrania

Psychologiczny Konsultant ds. Procesu Studiowania

Dyżury Psychologicznego konsultanta ds. trudności w procesie studiowania dla studentów Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu – dr Julity Wojciechowskiej w miesiącu marcu 2024 r.

Dyżury stacjonarne (jest możliwość połączenia się w tym czasie online za pomocą linku zoom)

  • 4.03.2024 (poniedziałek), godz. 18:00 – 19:30
  • 11.03.2024 (poniedziałek), godz. 18:00 – 19:30
  • 18.03.2024 (poniedziałek), godz. 18:00 – 19:30
  • 23.03.2024 (sobota), godz. 8:00 – 9:30
  • 25.03.2024 (poniedziałek), godz. 18:00 – 19:30

Rezerwacja terminu na konsultacje mailowo (w tytule maila proszę napisać „konsultacje UEP”): julita.wojciechowska@amu.edu.pl

Link do dyżurów online
Join Zoom Meeting https://us02web.zoom.us/j/84742502031?pwd=NGFaNUhzS3NHNnlGTTgyanFmdjNYZz09
Meeting ID: 847 4250 2031
Passcode: 6U53t1

Ze względu na duże zainteresowanie kontaktem z Psychologicznym Konsultantem ds. Procesu Studiowania, w pierwszej kolejności pomoc będzie udzielana osobom w kryzysie psychicznym i z poważnymi trudnościami w studiowaniu.

Konsultacje stacjonarne będą odbywać się w pokoju 113 w gmachu głównym Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.

Zachęcamy do kontaktu i indywidualnego ustalenia dogodnego terminu spotkania.

Zapraszamy studentów naszej Uczelni, którzy doświadczają trudności w studiowaniu i chcieliby uzyskać wsparcie psychologiczne nakierowane na:
efektywne uczenie się i studiowanie,
nadrabianie ew. zaległości w studiach,
pokonywanie barier w studiowaniu wynikających z trudności natury poznawczej lub emocjonalno-motywacyjnej,
skuteczne zarządzanie własnym czasem,
radzenie sobie ze stresem, m.in. w sytuacjach egzaminacyjnych,
podejmowanie i realizowanie ambitnych wyzwań życiowych,
satysfakcjonujące spełnianie się w relacjach z innymi ludźmi.
W trakcie konsultacji studenci mogą lepiej rozpoznać swoje preferencje i predyspozycje w zakresie efektywnego uczenia się. Studenci z pomocą konsultanta mają okazję wypracować odpowiednie, dostosowane do ich potrzeb metody opanowywania obowiązującego ich materiału studiów. Mogą też zapoznać się z wybranymi technikami uczenia się i wypróbować je w praktyce.

W ramach konsultacji mają okazję rozwiązać testy psychologiczne lub skorzystać z eksperymentalnych metod diagnostycznych służących uzyskaniu informacji na temat funkcjonowania poznawczego w określonych obszarach, co umożliwia rozpoznanie ew. deficytów poznawczych studentów, mogących utrudniać im osiąganie sukcesu edukacyjnego na studiach. Dzięki pozyskanym w ten sposób informacjom możliwe jest poszukiwanie odpowiedniej strategii przezwyciężania trudności w uczeniu się oraz poszukiwanie efektywnych form wsparcia.

W uzasadnionych przypadkach Psychologiczny konsultant przygotowuje po konsultacjach ze studentami pisma adresowane do Władz Uczelni oraz Wykładowców. Pisma takie zawierają informację np. o poparciu dla udzielenia studentom adekwatnych względem specjalnych potrzeb studentów form wsparcia w ramach zajęć na studiach.

Konsultacje służą również budowaniu motywacji do studiowania, zarządzaniu czasem, rozwijaniu umiejętności, zdawania egzaminów, radzeniu sobie ze stresem w sytuacji egzaminów i kolokwiów oraz w sytuacji nawarstwienia się zaległości w studiach, a także w innych sytuacjach życiowych na Uczelni i poza nią.

Konsultacje mogą też być poświęcone rozpoznawaniu swoich mocnych stron i priorytetów życiowych oraz dróg ich realizacji, poprawie funkcjonowania psychospołecznego na uczelni i poza nią, m.in. poprzez odnajdywanie ważnych dla siebie obszarów zaangażowania, rozwijanie umiejętności rozwiązywanie konfliktów oraz umiejętności stwarzania sobie i innym sprzyjających okoliczności społecznych opartych na wzajemnej życzliwości, zaufaniu i współpracy.

W niektórych przypadkach konsultacje dotyczą też pracy licencjackiej bądź magisterskiej, a także planowaniu ścieżki rozwoju edukacyjno-zawodowego studenta po zakończeniu aktualnego etapu studiów.

Kontakt

Kierownik Biura Obsługi Studenta
mgr Joanna Juśkiewicz
e-mail: joanna.juskiewicz@ue.poznan.pl
telefon: 61-856-92-50
Budynek A, I piętro, pokój nr 139

 

Zastępca Kierownika
mgr Katarzyna Wolczyńska
e-mail: katarzyna.wolczynska@ue.poznan.pl
telefon: 61-856-92-55
Budynek A, I piętro, pokój nr 138

Koordynator zespołów obsługujących studentów
mgr Karolina Kubiak
e-mail: karolina.kubiak@ue.poznan.pl
telefon: 61-856-92-10
Budynek A, I piętro, pokój nr 138

Kalendarz wydarzeń

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.