Cele studiów:
Udoskonalenie umiejętności oraz poszerzenie wiedzy teoretycznej w
zakresie problematyki organizacji i zarządzania zasobami ludzkimi w
administracji publicznej. Proponowane przedmioty odzwierciedlają aspekty
zarządzania zasobami ludzkimi w wybranej jednostce administracji
publicznej. Zadania studium ukierunkowane są na zaznajomienie słuchaczy z
aktualnym stanem wiedzy na temat organizacji i zarządzania zasobami
ludzkimi oraz z konkretnymi metodami i narzędziami, możliwymi do
zastosowania w praktyce zarządzania. Kryteriami doboru omawianych
zagadnień będzie ich aktualność i praktyczna przydatność. Zajęcia są
prowadzone przez wykładowców Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz
praktyków.
Adresaci studiów:
Studium przeznaczone są dla wszystkich zainteresowanych problematyką przedmiotową organizacji i zarządzania ukierunkowanego na administrację publiczną.
O przyjęcie na studium mogą się ubiegać osoby, które mają dyplom ukończenia studiów wyższych magisterskich lub licencjackich.