Cele studiów:
Celem studiów jest przygotowanie słuchaczy do pełnienia funkcji
menedżerskich w działach sprzedaży i handlowych. Studia mają
przygotować wysoko kwalifikowane kadry menedżerskie, które będą w
stanie samodzielnie podejmować decyzje związane z zarządzaniem
sprzedażą. Zadania studiów są ukierunkowane na przekazanie nowoczesnej
wiedzy z tego zakresu oraz rozwijanie umiejętności wykorzystania
konkretnych metod i narzędzi stosowanych przez skutecznych menedżerów
sprzedaży. Proponowane przedmioty odzwierciedlają kluczowe aspekty
zarządzania sprzedażą: planowanie i controlling sprzedaży, kształtowanie
i zarządzanie relacjami z klientami, kierowanie grupą sprzedawców oraz
przywództwo i rozwój umiejętności menedżera sprzedaży. Absolwenci
studiów będą dysponować wiedzą i umiejętnościami praktycznymi m.in. z
takich dziedzin jak: tworzenie i organizacja działu sprzedaży, budowanie
planów sprzedaży, zarządzanie cenami i kanałami dystrybucji, planowanie
działań marketingowych wspierających sprzedaż, prowadzenie negocjacji
handlowych czy zarządzanie zespołem sprzedawców.
Adresaci studiów:
Studia są adresowane do absolwentów wyższych studiów licencjackich i magisterskich wszystkich typów uczelni, menedżerów działów sprzedaży/handlowych lub osób przygotowujących się do pełnienia takich funkcji.