Moduł psychologiczny:
1. Społeczna psychologia poznawcza.
2. Testy psychologiczne w ZZL.
3. zastosowanie podejścia psychodynamicznego w rozumieniu pracownika.
4. Wykorzystanie narzędzi psychologii systemowej w programach rozwojowych.
5. Przegląd metod i narzędzi rozwoju kompetencji pracowników.
6. Rozwiązywanie konfliktów w organizacji.
Moduł coachingowy:
7. Czym jest coaching?
8. Kontrakt w coachingu.
9. Relacja coachingowa.
10. Podstawowe umiejętności coacha.
11. narzędzia pracy coachingowej.
12. Mentoring i style kierowania.
13. Przeprowadzanie klienta przez zmiany.
14. Coaching grupowy.
15. Kim jest coach - rozwój zawodowy i etyka zawodowa?
Moduł menedżerski:
16. Kultura organizacyjna - diagnoza i zmiana.
17. Inteligencja emocjonalna w pracy menedżera.
18. Radzenie sobie ze stresem.
19. Asertywność.
20. Zarządzanie czasem.
21. Identyfikacja i pomiar kompetencji, AC.
22. Bariery w komunikacji.
23. Przezwyciężanie dysfunkcji pracy zespołowej.
24. Konstruktywna krytyka i przekazywanie informacji zwrotnej.
25. Model rozmowy coachingowej.
26. Zajęcia superwizyjne.
27. Sesje mentoringowe.
Egzaminy:
1. Społeczna psychologia poznawcza.2. Kontrakt w coachingu.
3. Podstawowe umiejętności coacha.
4. Kultura organizacyjna - diagnoza i zmiana.
5. Inteligencja emocjonalna w pracy menedżera.
Studia kończą się zdaniem pisemnego i ustnego egzaminu końcowego z wynikiem pozytywnym.