Cele i zadania:

Celem zajęć jest przekazanie i pogłębienie wiedzy oraz kształtowanie umiejętności w zakresie zarządzania projektami i koncepcji Employer Branding. Studia podyplomowe przygotowują do prowadzenia projektów i programów Employer Branding w przedsiębiorstwie oraz do stosowania konkretnych technik, metod i narzędzi. Studia Menedżer projektów Employer Branding zaznajomią słuchaczy z profesjonalnym planowaniem i realizowaniem projektów employer brandinowych oraz pozwolą rozwinąć kompetencje potrzebne do pracy na stanowisku Employer Branding Project Manager.


Studia przeznaczone są dla osób, które chcą zdobyć wiedzę i wyspecjalizować się w zarządzaniu projektami z obszaru Employer Branding oraz dla praktyków Employer Brandingu zamierzających uzupełnić wiedzę, umiejętności i zdolności w oparciu o wytyczne i standardy stosowane w dziedzinie zarządzania projektami - PMI, IPMA, PRINCE2, AgilePM


Adresaci studiów:

specjaliści ds. komunikacji w firmie (zewnętrznej i wewnętrznej), specjaliści PR, specjaliści z zakresu marketingu, specjaliści ds. zarządzania projektami, uczestnicy zespołów projektowych, menedżerowie, konsultanci, freelancerzy, przedsiębiorcy oraz osoby zawodowo związane z budową wizerunku pracodawcy, a także osoby zaangażowane w realizację różnorodnych projektów.


Realizujemy również studia podyplomowe: 

Zarządzanie Projektami - dowiedz się więcej 

Zarządzanie Projektami - narzędzie dla praktyków - dowiedz się więcej 

Metodyki i metody zarządzania projektami - dowiedz się więcej