- Psychologia w zarządzaniu (24 h)
- Trening interpersonalny (6 h)
- Trening menedżerski (20 h)
- Psychologia w reklamie (8 h)
- Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów (8 h)
- Psychologiczne aspekty rekrutacji i selekcji (12 h)
- Dobór i funkcjonowanie kadr kierowniczych średniego szczebla (8 h)
- Techniki motywowania zespołu (16 h)
- Rozwój osobisty i zawodowy pracowników (12 h)
- Psychologiczne aspekty szkoleń (12 h)
- Public relations (8 h)
- Komunikacja w biznesie (8 h)
- Komunikacja medialna (8 h)
- Relacje z klientem (12 h)
- Komunikacja interpersonalna z elementami obsługi klienta (8 h)
Egzaminy:
Warunkiem ukończenia Studiów Podyplomowych „Psychologia w Biznesie” jest udział w zajęciach oraz
- uzyskanie zaliczenia z przedmiotów ujętych w programie studiów, pod warunkiem uczestnictwa w minimum 50% czasu zajęć
- zdanie trzech egzaminów z następujących przedmiotów:
· Psychologia w zarządzaniu
· Relacje z klientem
· Techniki motywowania
- zdanie pisemnego egzaminu końcowego z wynikiem pozytywnym; egzamin ten obejmuje wszystkie zagadnienia znajdujące się w programie studiów.