Czas trwania studiów: dwa semestry (marzec 2019 r. - luty 2020 r.). Zajęcia odbywają się w soboty i niedziele.
Ramowy program
BLOK I - OGÓLNY (56 h)
- Public relations - public affairs - komunikowanie (przedmiot, narzędzia metody)
- Zrównoważony rozwój organizacji
- Wizerunek i reputacja we współczesnej gospodarce oraz życiu publicznym
- Strategia i programy PR. Zasady badań w public relations
- Zarządzanie informacją w sytuacjach kryzysowych.
- Kryteria oceny efektywności działań public relations.
- Etyka komunikowania - etyka współczesnych mediów.
- Świat współczesnych mediów: media społecznościowe, blogi, boty, sztuczna inteligencja, algorytmy i big data
- Pułapki współczesnych mediów: hejt, postprawda/fejknewsy
- Budowanie relacji z mediami
- Relacje z tradycyjnymi mediami: typy, narzędzia, strategie, ocena efektów
- Zasady komunikowania w “silver economy” - “silver communications”
- Employer branding oraz budowanie marki osobistej - narzędzia komunikowanią wewnętrznego i zewnętrznego.
- Relacje z inwestorami
- Pozamedialne formy komunikowania z interesariuszami
- Warsztaty medialne - przygotowanie tekstu, praca z kamerą, zdjęcia, media elektroniczne
- Audyt komunikacyjny w firmie
- Wystąpienia publiczne
- Działanie
w warunkach stresu
Studia Podyplomowe "Współczesne narzędzia komunikowania społecznego" kończą się ustną prezentacją przygotowanego projektu.