XX edycja studiów podyplomowych "Organizacja i zarządzanie" będzie realizowana w roku akademickim 2020/2021. Studia trwają dwa semestry.
Zajęcia dydaktyczne odbywać się będą w weekendy (soboty i niedziele), w jeden lub dwa weekendy w miesiącu. Zajęcia będą realizowane w formule blended learning - część zajęć zostanie przeprowadzona w formie dwudniowych zjazdów, organizowanych w siedzibie uczelni, część natomiast, za pomocą metod i technik kształcenia na odległość (zajęcia online w formie wideokonferencji umożliwiających interakcję synchroniczną).
Uwaga!
Studia podyplomowe będą realizowane niezależnie od wynikających z epidemii ograniczeń dotyczących organizowania spotkań. W przypadku braku możliwości odbywania zajęć w formule tradycyjnej (face-to-face) lub konieczności ograniczenia takich zajęć, zajęcia dydaktyczne będą realizowane zdalnie za pomocą metod i technik kształcenia na odległość - w formie wideokonferencji umożliwiających interakcję synchroniczną.
Opłata za studia: 4.400 zł *
*Dla osób, które w chwili rozpoczęcia studiów podyplomowych są jednocześnie studentami studiów drugiego stopnia w UEP i nie korzystają z przesunięcia terminu złożenia pracy dyplomowej, przewidzianego Regulaminem studiów w UEP, opłata wynosi 3.520 zł.
Zasady wnoszenia opłat za studia podyplomowe:
Opłatę za studia podyplomowe wnosi się przelewem na rachunek bankowy, który jest indywidualnie nadawany słuchaczowi po zakończeniu rekrutacji na studia podyplomowe. Opłatę można wnieść jednorazowo bądź w systemie ratalnym, w następujących terminach i kwotach:
1) w przypadku płatności jednorazowej w wysokości 4.400 zł (lub 3.520 zł w przypadku ww. studentów studiów II stopnia w UEP):
- opłatę należy wnieść w terminie do dnia 4 listopada 2020 r.
2) w przypadku płatności w dwóch równych ratach po 2.200 zł (lub 1.760 zł w przypadku ww. studentów studiów II stopnia w UEP):
- I rata płatna do dnia 4 listopada 2020 r.
- II rata płatna do dnia 15 lutego 2021 r.
3) w przypadku płatności w czterech równych ratach po 1.100 zł (lub 880 zł w przypadku ww. studentów studiów II stopnia w UEP):
- I rata płatna do dnia 4 listopada 2020 r.
- II rata płatna do dnia 15 grudnia 2020 r.
- III rata płatna do dnia 15 lutego 2021 r.
- IV rata płatna do dnia 15 kwietnia 2021 r.
Uwaga!
Wysokość opłaty za studia podyplomowe kontynuowane po reaktywacji ustala Rektor.
Warunki postępowania rekrutacyjnego:
O przyjęcie na studia podyplomowe mogą ubiegać się osoby posiadające wykształcenie wyższe co najmniej na poziomie studiów pierwszego stopnia (tytuł licencjata lub równorzędny). Przy zgłoszeniach na studia podyplomowe należy w pierwszej kolejności wypełnić formularz zgłoszeniowy online. Następnie należy dostarczyć komplet dokumentów zgłoszeniowych. Można tego dokonać osobiście bądź listownie. O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń, do wyczerpania limitu miejsc. Osoby przyjęte na studia podyplomowe na podstawie kompletnej dokumentacji zostaną poinformowane listownie lub e-mailowo o terminie rozpoczęcia zajęć.
Dokumenty aplikacyjne:
- wniosek o przyjęcie na studia podyplomowe,
- kwestionariusz osobowy,
- zobowiązanie (zakładu pracy bądź osobiste) do wniesienia opłaty za studia,
- oświadczenie o zapoznaniu się z Regulaminem Studiów Podyplomowych,
- odpis lub kopia (poświadczona przez upoważnionego pracownika Biura Studiów Podyplomowych UEP) dyplomu ukończenia studiów wyższych uprawniających do podjęcia kształcenia na studiach podyplomowych,
- kserokopia aktu małżeństwa – jedynie w przypadku osób, które wskutek wstąpienia w związek małżeński posiadają nazwisko odmienne od nazwiska wskazanego w dyplomie ukończenia studiów wyższych.
Wniosek, kwestionariusz, zobowiązanie finansowe oraz oświadczenie należy wydrukować z panelu użytkownika i podpisać niebieskim długopisem. Dokumenty należy dostarczyć w białej teczce podpisanej imieniem i nazwiskiem oraz nazwą studiów podyplomowych.
Miejsce składnia dokumentów:
Dokumenty na XX edycję studiów należy złożyć listownie, ewentualnie osobiście, w Biurze Studiów Podyplomowych - Centrum Edukacji Menedżerskiej Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, w terminie podanym podczas rejestracji w systemie.
Uwaga!
Ze względu na epidemię COVID-19 zalecaną formą złożenia dokumentów jest przesłanie ich drogą pocztową. W razie potrzeby osobistego złożenia dokumentów, prosimy o wcześniejsze sprawdzenie godzin przyjmowania dokumentów w sekcji ”Biuro Studiów Podyplomowych - Kontakt”.
Listownie:
Biuro Studiów Podyplomowych
Centrum Edukacji Menedżerskiej
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Al. Niepodległości 10
61-875 Poznań
z dopiskiem Studia Podyplomowe "Organizacja i zarządzanie"
Osobiście:
Biuro Studiów Podyplomowych
Centrum Edukacji Menedżerskiej
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Collegium Altum (wieżowiec), V piętro, p. 513
Poznań, ul. Powstańców Wlkp. 16