V edycja studiów podyplomowych "e-Commerce" będzie realizowana w roku akademickim 2022/2023. Studia trwają dwa semestry.
Zajęcia dydaktyczne odbywać się będą w soboty i niedziele, raz lub 2 razy w miesiącu w formule mieszanej - część zajęć zostanie przeprowadzona w siedzibie Uczelni, część natomiast za pomocą metod i technik kształcenia na odległość (w formie wideokonferencji z interakcją synchroniczną). Jeśli wymagać będzie tego sytuacja epidemiczna, wszystkie zajęcia zostaną przeprowadzone z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość.
Opłata za studia: 6.500 zł *
*Dla osób, które w chwili rozpoczęcia studiów podyplomowych są jednocześnie studentami studiów drugiego stopnia w UEP i nie korzystają z przesunięcia terminu złożenia pracy dyplomowej, przewidzianego Regulaminem studiów w UEP, opłata wynosi 5.200 zł.
Zasady wnoszenia opłat za studia podyplomowe:
Opłatę za studia podyplomowe wnosi się przelewem na rachunek bankowy, który jest indywidualnie nadawany słuchaczowi po zakończeniu rekrutacji na studia podyplomowe. Opłatę można wnieść jednorazowo bądź w systemie ratalnym, w następujących terminach i kwotach:
1) Płatność jednorazowa 6.500 zł (lub 5.200 zł w przypadku ww. studentów studiów II stopnia w UEP):
- płatna do dnia 21 listopada 2022 r.
2) Płatność w dwóch równych ratach po 3.250 zł każda (lub 2.600 zł w przypadku ww. studentów studiów II stopnia w UEP):
- I rata płatna do dnia 21 listopada 2022 r.
- II rata płatna do dnia 15 lutego 2023 r.
3) Płatność w czterech równych ratach po 1.625 zł każda (lub 1.300 zł w przypadku ww. studentów studiów II stopnia w UEP):
- I rata płatna do dnia 21 listopada 2022 r.
- II rata płatna do dnia 15 grudnia 2022 r.
- III rata płatna do dnia 15 lutego 2023 r.
- IV rata płatna do dnia 15 kwietnia 2023 r.
Dokumenty aplikacyjne:
- wniosek o przyjęcie na studia podyplomowe,
- kwestionariusz osobowy,
- zobowiązanie (zakładu pracy bądź osobiste) do wniesienia opłaty za studia,
- oświadczenie o zapoznaniu się z Regulaminem Studiów Podyplomowych,
- oryginał lub odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych pierwszego lub drugiego stopnia (w przypadku osobistego składania dokumentów w BSP dyplom lub odpis dyplomu można przedstawić do skopiowania przez pracownika Biura Studiów Podyplomowych UEP; nie można natomiast do BSP przesyłać samodzielnie wykonanych kopii, gdyż kopie wymagają potwierdzenia zgodności z oryginałem przez pracownika BSP),
- kserokopia aktu małżeństwa – jedynie w przypadku osób, które wskutek wstąpienia w związek małżeński posiadają nazwisko odmienne od nazwiska wskazanego w dyplomie ukończenia studiów wyższych.
Wniosek, kwestionariusz, zobowiązanie finansowe oraz oświadczenie należy wydrukować z panelu użytkownika i podpisać niebieskim długopisem. Dokumenty należy dostarczyć w białej teczce podpisanej imieniem i nazwiskiem oraz nazwą studiów podyplomowych.
Miejsce składania dokumentów:
Dokumenty wymienione powyżej należy złożyć osobiście lub listownie w Biurze Studiów Podyplomowych - Centrum Edukacji Menedżerskiej Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu w terminie podanym podczas rejestracji w systemie.
Osobiście:
Biuro Studiów Podyplomowych
Centrum Edukacji Menedżerskiej
Uniwersytet
Ekonomiczny w Poznaniu
Budynek Centrum Edukacyjnych Usług Elektronicznych, Towarowa 55, III piętro, p. 3.4 (przy Akademii Muzycznej)
Listownie:
Biuro Studiów Podyplomowych
Centrum Edukacji MenedżerskiejUniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Al. Niepodległości 10
61-875 Poznań
z dopiskiem: Studia Podyplomowe "e-Commerce".
Uwaga!
Wysokość opłaty za studia podyplomowe kontynuowane po reaktywacji ustala Rektor.