Studia "Master of Public Administration" trwają trzy semestry.
Terminy wnoszenia opłat za studia Płatność jednorazowa 9.600 zł: - płatna do dnia 5 października 2021 r. 2) Płatność w trzech równych ratach po 3.200 zł każda: - I rata płatna do dnia 5 października 2021 r. - II rata płatna do dnia 15 lutego 2022 r. - III rata płatna do dnia 15 września 2022 r. 3) Płatność w sześciu równych ratach po 1.600 zł każda: - I rata płatna do dnia 5 października 2021 r. - II rata płatna do dnia 15 grudnia 2021 r. - III rata płatna do dnia 15 lutego 2022 r. - IV rata płatna do dnia 15 kwietnia 2022 r. - V rata płatna do 15 września 2022 r. - VI rata płatna do 15 listopada 2022 r. |
O przyjęcie na studia podyplomowe mogą ubiegać się osoby posiadające wykształcenie wyższe co najmniej na poziomie studiów pierwszego stopnia (tytuł licencjata lub równorzędny). Przy zgłoszeniach na studia podyplomowe należy w pierwszej kolejności wypełnić formularz zgłoszeniowy online. Następnie należy dostarczyć komplet dokumentów zgłoszeniowych. Można tego dokonać osobiście bądź listownie. O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń, do wyczerpania limitu miejsc. Osoby przyjęte na studia podyplomowe na podstawie kompletnej dokumentacji zostaną poinformowane listownie lub e-mailowo o terminie rozpoczęcia zajęć.
Kryteria przyjęć:
- dyplom ukończenia studiów wyższych,
- udokumentowane doświadczenie zawodowe, min. 3 lata (świadectwo pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu),
- dodatkowo preferowane doświadczenie kierownicze w sektorze publicznym.
Dokumenty aplikacyjne:
- wniosek o przyjęcie na studia podyplomowe,
- kwestionariusz osobowy,
- zobowiązanie (zakładu pracy bądź osobiste) do wniesienia opłaty za studia,
- oświadczenie o zapoznaniu się z Regulaminem Studiów Podyplomowych,
- oryginał lub odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych pierwszego lub drugiego stopnia (w przypadku osobistego składania dokumentów w BSP dyplom lub odpis dyplomu można przedstawić do skopiowania przez pracownika Biura Studiów Podyplomowych UEP; nie można natomiast do BSP przesyłać samodzielnie wykonanych kopii, gdyż kopie wymagają potwierdzenia zgodności z oryginałem przez pracownika BSP),
- kserokopia aktu małżeństwa – jedynie w przypadku osób, które wskutek wstąpienia w związek małżeński posiadają nazwisko odmienne od nazwiska wskazanego w dyplomie ukończenia studiów wyższych.
Wniosek, kwestionariusz, zobowiązanie finansowe oraz oświadczenie należy wydrukować z panelu użytkownika i podpisać niebieskim długopisem. Dokumenty należy dostarczyć w białej teczce podpisanej imieniem i nazwiskiem oraz nazwą studiów podyplomowych.
Miejsce składania dokumentów:
Dokumenty na IV edycję studiów należy złożyć listownie, ewentualnie osobiście, w Biurze Studiów Podyplomowych - Centrum Edukacji Menedżerskiej Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, w terminie podanym podczas rejestracji w systemie.
Uwaga!
Ze względu na epidemię COVID-19 zalecaną formą złożenia dokumentów jest przesłanie ich drogą pocztową. W razie potrzeby osobistego złożenia dokumentów, prosimy o wcześniejsze sprawdzenie godzin przyjmowania dokumentów w sekcji ”Biuro Studiów Podyplomowych - Kontakt”.
Listownie:
Biuro Studiów Podyplomowych
Centrum Edukacji Menedżerskiej
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Al. Niepodległości 10
61-875 Poznań
z dopiskiem studia podyplomowe "Master of Public Administration"
Osobiście:
Biuro Studiów Podyplomowych
Centrum Edukacji Menedżerskiej
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Centrum Edukacyjne Usług Elektronicznych, ul. Towarowa 55, III piętro, p. 3.4