Opis szkolenia


Akademia Projektowania Komunikacji to projekt Centrum Edukacji Menedżerskiej Uniwersytetu Ekonomicznego oraz agencji Blend PR. Celem 4-dniowego cyklu spotkań szkoleniowych jest zapoznanie uczestników z metodami efektywnej pracy nad komunikacją promocyjną.

 

Grupa docelowa:

-        pracownicy działów komunikacji, promocji, marketingu oraz PR pracujący zarówno po stronie klienta, jak i w agencjach,

-        samodzielni przedsiębiorcy szukający sposobów na promocję własnej firmy,

-        odbiorcy pragnący stworzyć rozpoznawalne marki oraz kompleksową, wielonarzędziową i spójną komunikację.

 

Korzyści dla uczestników:

-        nabycie praktycznych umiejętności dotyczących planowania komunikacji z użyciem wielu narzędzi,

-        zrozumienie charakteru i różnic wynikających ze specyfiki tych narzędzi,

-        zapoznanie się z dobrymi praktykami oraz trendami w zakresie komunikacji marketingowej,

-        przyswojenie wiedzy pomocnej w kreacji zarówno komunikacji online, jak i offline,

-        nabycie umiejętności mierzenia komunikacji oraz obserwowania jej efektów,

-        uporządkowanie teoretycznej wiedzy o komunikacji marketingowej oraz PR.


Miejsce szkolenia: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, ul. Powstańców Wlkp. 16.




Program


DZIEŃ 1 – ZINTEGROWANA KOMUNIKACJA MARKETINGOWA

- koncepcja marketing mix,

- proces komunikacji marketingowej,

- etapy budowania strategii komunikacji,

- system identyfikacji wizualnej,

- narzędzia komunikacji offline,

- narzędzia komunikacji online.

 

DZIEŃ 2 – SOCIAL MEDIA

- cele obecności marki w social mediach i świadomy wybór platform,

- korzyści i zagrożenia z obecności w social mediach,

- charakterystyka komunikacji na Facebooku, LinkedInie, Instagramie i Twitterze,

- warsztat z pisania postów,

- podstawy tworzenia reklam na Facebooku.

 

DZIEŃ 3 – CONTENT MARKETING

- wartościowe treści a ścieżka zakupowa klienta,

- zasady tworzenia ciekawej treści,

- tworzenie angażujących materiałów wideo,

- warsztat stylistyczny z pisania tytułów, lidów, analiza korpusów tekstów,

- spójna komunikacja wizualna (m.in. zdjęcia, infografiki, prezentacje).

 

DZIEŃ 4 – PUBLIC RELATIONS

- obszary działań PR,

- utrzymywanie relacji z mediami (media relations),

- budowanie marki osobistej (personal branding),

- sztuka wystąpień publicznych,

- tworzenie marki pracodawcy (employer branding),

- monitoring komunikacji oraz badanie wizerunku. 

 

Metody pracy: case studies, wykład konwersatoryjny, warsztat stylistyczny, dyskusja, prezentacje multimedialne.

Plan dnia szkoleniowego:

9.00 – 10.30 – moduł I

10.30 – 10.40 – przerwa

10.40 – 12.10 – moduł II

12.10 – 12.30 – przerwa

12.30 – 14.00 – moduł III

14.00 – 14.10 – przerwa

14.10 – 15:40 – moduł IV


Trenerzy


             
Magdalena Gajek

Ekspert w zakresie komunikacji, konsultant PR, wykładowca uniwersytecki 

Specjalizuje się w działaniach dotyczących komunikacji oraz budowania wizerunku marki. Kluczowe dla niej obszary to public relations oraz zintegrowana komunikacja marketingowa. Specyfikę pracy PR-owca zna zarówno od strony agencji, jak i Klienta. Posiada także doświadczenie dziennikarskie. W mediach i przy promocji pracuje od 10 lat. Jest założycielką i właścicielką agencji Blend PR. Z wykształcenia polonistka oraz doktorantka w Instytucie Filologii Polskiej na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Odbywała stypendia na niemieckich uniwersytetach w Lipsku i Kilonii.


Koszt szkolenia


Koszt szkolenia: 1800 zł brutto (usługa zwolniona z VAT)

Cena szkolenia obejmuje::
• uczestnictwo w zajęciach,
• materiały dydaktyczne,
• przerwę kawową,
• opiekę merytoryczną trenera,
• certyfikat ukończenia szkolenia UEP

      

Terminy i zapisy na szkolenia


Informacji udziela:
Grażyna Świtała
Centrum Edukacji Menedżerskiej UEP
ul. Powstańców Wlkp. 16 (Collegium Altum), p. 514
tel. 61 854 30 80
e-mail: szkolenia@ue.poznan.pl