Opis szkolenia
Forma zajęć: online
Realizacja szkolenia nastąpi za
pomocą metod i technik kształcenia na odległość. Zajęcia dydaktyczne będą
realizowane w formie wideokonferencji, prowadzonej z wykorzystaniem programu
Zoom. Do wzięcia udziału w zajęciach online potrzebny będzie komputer
podłączony do Internetu, wyposażony w mikrofon i głośnik. Rekomenduje się
podłączenie słuchawek wyposażonych w mikrofon. Konieczne jest również
posiadanie kamery (wbudowanej w laptop bądź podłączonej odrębnie).
Funkcjonalności programu ZOOM umożliwiają przeprowadzenie zajęć analogicznych do zajęć odbywających się w sali wykładowej. Zajęcia online realizowane będą w formule wideokonferencji - nadawania "na żywo" (live streaming) z interakcją synchroniczną. Podobnie jak w sali wykładowej, w toku realizacji zajęć prowadzący zajęcia będzie miał możliwość wyświetlania plików, włączania prezentacji, używania tablicy, zapraszania uczestników do pokazywania efektów własnej pracy, dzielenia uczestników na zespoły (praca w grupach) - o ile będzie to potrzebne dla realizacji danego szkolenia. Podczas zajęć uczestnicy będą mieli możliwość zadawania pytań, zabierania głosu w czasie przeznaczonym na dyskusję, dzielenia się własnymi przemyśleniami itp. Zajęcia prowadzone z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość zapewniają zbliżone funkcjonalności do zajęć w formule face-to-face.
Program
Prawo gospodarcze publiczne |
|
|
|
Trenerzy
dr Maciej Brzozowski
Nauczyciel akademicki, konsultant i trener z ponad 15-letnimi doświadczeniem biznesowym. Ekspert w zakresie zarządzania strategicznego, zarządzania zmianami, zarządzania projektami oraz zarządzania zasobami ludzkimi.
Pracownik Katedry Zarządzania Strategicznego Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Wykładowca programów MBA oraz studiów podyplomowych.
Posiada stopień naukowy doktora w dziedzinie nauk ekonomicznych. Specjalizacja naukowa obejmuje problematykę tworzenia i wdrażania strategii przedsiębiorstw oraz współczesnych koncepcji i metod zarządzania.
Posiada doświadczenie w zakresie sprawowania nadzoru właścicielskiego w spółkach prawa handlowego.
Realizował projekty szkoleniowe i doradcze w zakresie formułowania i wdrażania strategii przedsiębiorstw oraz doskonalenia systemu zarządzania nimi, m.in. zarządzania zasobami ludzkimi i zarządzania projektami, dla kilkudziesięciu przedsiębiorstw różnych branż.
Jest autorem, współautorem bądź redaktorem kilku książek (m.in. Metody zarządzania, Zarządzanie projektami i zmianami w przedsiębiorstwie, Organizacja wirtualna, Ryzyko w zarządzaniu strategicznym, Exploring the influence of personal values and cultures in the workplace) oraz kilkudziesięciu artykułów z dziedziny zarządzania.
Sebastian Huczek
Wiceprezes Zarządu notowanej na rynku regulowanym spółki INC S.A. oraz Domu Maklerskiego INC S.A. Absolwent Wydziału Prawa UAM w Poznaniu. Posiada Certyfikat Doradcy w Alternatywnym Systemie Obrotu (nr 36/2011). Członek działającej przy Zarządzie Giełdy Papierów Wartościowych Rady Autoryzowanych Doradców NewConnect.
Był wykładowcą Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu na studiach podyplomowych w zakresie finansów publicznych i lokalnych rynków kapitałowych oraz Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu na studiach podyplomowych z zarządzania finansami prywatnymi oraz na kursach dla kandydatów na członków Rad Nadzorczych spółek Skarbu Państwa. Wykładowca na kursach przygotowujących do egzaminu Giełdy Papierów Wartościowych S.A. uprawniającego do uzyskania Certyfikatu Doradcy w Alternatywnym Systemie Obrotu.
Członek Rad Nadzorczych spółek publicznych.
W latach 2005-2009 powołany przez Prezesa Rady Ministrów na Członka Komisji Orzekającej w sprawach o naruszenie dyscypliny finansów publicznych przy Regionalnej Izbie Obrachunkowej w Poznaniu
W 2009 Członek Zespołu Operacyjnego ds. Rynku Obligacji Nieskarbowych Catalyst Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie Autor wielu publikacji dot. rynku kapitałowego, papierów wartościowych i finansów publicznych.
Monika Kacprzyk – Wojdyga
Radca prawny, LL.M in International Commercial Law
Prawnik,
etatysta z wysokimi kwalifikacjami i bogatym 19 letnim doświadczeniem
zarówno w zakresie funkcjonowania administracji państwowej jak i spółek
prawa handlowego na poziomie kontrolnym (wykonywanie funkcji w radach
nadzorczych), na poziomie wykonawczym (szkolenia biur zarządu, obsługa
rady nadzorczej, piony nadzoru i audytu) oraz na poziomie obsługi
formalnej największego akcjonariusza w spółkach z branży energetycznej,
paliwowej, bankowo-finansowej, chemii i gazu. Współautorka regulacji
prawnych z zakresu ułatwień proceduralnych przy realizacji
strategicznych inwestycji budowlanych z wieloletnim doświadczeniem w
zakresie monitoringu legislacji pod katem zmian ustawowych związanych z
działalnością podmiotów gospodarczych w tym prawa cywilnego, handlowego,
gospodarczego, rynku kapitałowego, oraz energetycznego. Przeprowadziła
projekty z zakresu przejęć kapitałowych największych spółek w kraju z
udziałem Skarbu Państwa. Uczestniczyła w restrukturyzacji i
optymalizacji funkcjonowania grup kapitałowych z WIG 20. Prowadzi
również indywidualną praktykę procesową w ramach pomocy prawnej z
wyznaczenia OIRP w Warszawie.
Anna Kowalik
Radca prawny w Ministerstwie Energii, do 1 stycznia 2017 r.
radca prawny w Ministerstwie Skarbu Państwa. Absolwentka Wydziału
Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego, z doświadczeniem w
prywatyzacji i w nadzorze nad spółkami z udziałem Skarbu Państwa, wieloletni
członek rad nadzorczych w spółkach, wykładowca z zakresu prawa spółek,
kompetencji i odpowiedzialności organów spółek na kursach dla kadry
menedżerskiej oraz dla kandydatów na członków rady nadzorczej w spółkach z
udziałem Skarbu Państwa.
W 2009 Członek Zespołu Operacyjnego ds. Rynku Obligacji Nieskarbowych Catalyst Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie Autor wielu publikacji dot. rynku kapitałowego, papierów wartościowych i finansów publicznych.
Miłosz Malaga
Ukończył studia doktoranckie na kierunku prawo (Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, 2017), przygotowując pracę doktorską z zakresu swobodnego przepływu towarów w prawie Unii Europejskiej. Absolwent studiów podyplomowych LL.M. z zakresu prawa gospodarczego i finansowego UE (KU Leuven, 2013). Magister nauk prawnych (UAM, 2012) i ekonomii na kierunku międzynarodowe stosunki gospodarcze (Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, 2011). Autor publikacji z zakresu unijnego prawa gospodarczego.
Koszt szkolenia
Terminy i zapisy na szkolenie
Informacji udziela:
Grażyna Świtała
Centrum Edukacji Menedżerskiej UEP
Budynek CEUE, ul. Towarowa 55, p.3.7
tel. 61 854 30 80
e-mail: szkolenia@ue.poznan.pl