Opis szkolenia
Cel szkolenia:
1.Zrozumienie istoty Marketingu i jego ewolucji w kontekście zmieniającej
się świadomości społecznej i rosnącej roli zaawansowanych technologii
2.Zrozumienie działania i umiejętność zastosowania w
praktyce najskuteczniejszych narzędzi marketingowych
1.Zrozumienie istoty Marketingu i jego ewolucji w kontekście zmieniającej się świadomości społecznej i rosnącej roli zaawansowanych technologii |
Szkolenie jest podzielone na bloki, w których na podstawie teorii, studiów przypadku oraz ćwiczeń postaramy się odpowiedzieć na trzy pytania:
1. Czy urodziliśmy się w Marketingowym MATRIXie, w którym marketerzy kontrolują i stymulują nasze wybory poprzez targetowanie, pozycjonowanie i komunikację wpływając na nas przy wykorzystaniu ogromnych budżetów mediowych?
2. Czy jesteśmy świadkami REWOLUCJI Marketingowej spowodowanej zwiększoną świadomością klientów dzięki mediom społecznościowym, forom, ocenom, porównywarkom i rosnącej przejrzystości?
3. Jaka będzie przyszłość marek, gdy do gry wkroczy zaawansowana sztuczna inteligencja, śledząca wszystkie nasze ruchy i wybory, aby oferować najlepsze możliwe, spersonalizowane rozwiązania i produkty, które dokładnie odpowiadają naszym najskrytszym potrzebom?
Szkolenie skierowane jest do osób, które chcą zrozumieć szerszy kontekst współczesnego Marketingu, zarówno z perspektywy konsumenta, aby podejmować bardziej świadome decyzje konsumenckie, jak również z perspektywy firmy oferującej produkty i usługi, aby jej działania marketingowe były etyczne oraz jak najbardziej skuteczne.
Forma zajęć: online
Realizacja szkolenia nastąpi za pomocą metod i technik kształcenia na odległość. Zajęcia dydaktyczne będą realizowane w formie wideokonferencji, prowadzonej z wykorzystaniem programu Zoom. Do wzięcia udziału w zajęciach online potrzebny będzie komputer podłączony do Internetu, wyposażony w mikrofon i głośnik. Rekomenduje się podłączenie słuchawek wyposażonych w mikrofon. Konieczne jest również posiadanie kamery (wbudowanej w laptop bądź podłączonej odrębnie).
Dzień I 8.30-10.00 10.10-11.40 11.50-13.20 13.20-13.50 – przerwa 13.50-15.20
Dzień II 8.30-10.00 10.10-11.40 11.50-13.20 13.20-13.50 – przerwa |
Program
|
|||
Trenerzy

Aleksander Pałka
Dyrektor Shadow Kitchens & Virtual Brands w AmRest
Wykładowca MBA, Trener, Biznes Coach
Przedsiębiorca, założyciel CHANGEUP
Doświadczony Dyrektor Projektów specjalizujący się w prowadzeniu wielowymiarowych projektów strategicznych oraz cross-funkcjonalnych zespołów. Posiada ponad dwudziestoletnie doświadczenie w obszarach marketingu, sprzedaży i operacji w ramach takich organizacji jak Unilever, Danone czy Amrest. Założyciel CHANGEUP, firmy oferującej doradztwo biznesowe oraz usługi szkoleniowe w obszarze przywództwa i zarządzania strategicznego. Absolwent Executive MBA Poznań-Atlanta. Trener Biznesu, absolwent Coachingu i Mentoringu na Uniwersytecie SWPS. Trener i wykładowca prowadzący szkolenia z zakresu przywództwa, marketingu oraz strategii i rozwoju organizacji.
Koszt szkolenia
Koszt szkolenia: 1850 zł brutto (usługa zwolniona z VAT)
Cena szkolenia obejmuje:
- uczestnictwo w zajęciach online,
- materiały dydaktyczne w wersji elektronicznej,
- opiekę merytoryczną trenera,
- certyfikat ukończenia szkolenia UEP
Terminy i zapisy na szkolenie
Informacji udziela:
Alicja Dąbrowska
Centrum Edukacji Menedżerskiej UEP
ul. Towarowa 55, CEUE, p. 3.9
tel. 61 854 30 77
e-mail: szkolenia@ue.poznan.pl