Opis szkolenia
Forma zajęć: online
Realizacja szkolenia nastąpi za
pomocą metod i technik kształcenia na odległość. Zajęcia dydaktyczne będą
realizowane w formie wideokonferencji, prowadzonej z wykorzystaniem programu
Zoom. Do wzięcia udziału w zajęciach online potrzebny będzie komputer
podłączony do Internetu, wyposażony w mikrofon i głośnik. Rekomenduje się
podłączenie słuchawek wyposażonych w mikrofon. Konieczne jest również
posiadanie kamery (wbudowanej w laptop bądź podłączonej odrębnie).
Funkcjonalności
programu ZOOM umożliwiają przeprowadzenie zajęć analogicznych do zajęć
odbywających się w sali wykładowej. Zajęcia online realizowane będą w formule
wideokonferencji - nadawania "na żywo" (live streaming) z interakcją
synchroniczną. Podobnie jak w sali wykładowej, w toku realizacji zajęć
prowadzący zajęcia będzie miał możliwość wyświetlania plików, włączania
prezentacji, używania tablicy, zapraszania uczestników do pokazywania efektów
własnej pracy, dzielenia uczestników na zespoły (praca w grupach) - o ile
będzie to potrzebne dla realizacji danego szkolenia. Podczas zajęć uczestnicy
będą mieli możliwość zadawania pytań, zabierania głosu w czasie przeznaczonym
na dyskusję, dzielenia się własnymi przemyśleniami itp. Zajęcia prowadzone z
wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość zapewniają zbliżone
funkcjonalności do zajęć w formule face-to-face.
Wymagania techniczne:
dobre łącze internetowe, które nie będzie wpływać na jakość zajęć (np. przez częste rozłączanie się); założenie wcześniej konta Facebook Ads (uczestnicy szkolenia otrzymają wcześniej instrukcję, jak to należy wykonać).
Program
1) Konfiguracja konta Nie jest to must have - zależy od grupy, ponieważ większość osób ma już konto reklamowe i potrafi się po nim poruszać. Jesli jednak nie, to krok po kroku przeanalizujemy strukturę konta oraz jej możliwości. 2) Struktura kampanii na Facebooku i Instagramie Dokładne omówienie celów reklamowych, szereg pomysłów na wybór dobrego celu reklamowego dla róznych branż. 3) Zestaw reklamowy krok po kroku Jakiej lokalizacji używać, jak odnależć się w zainteresowaniach, czy wykluczać pewne grupy odbiorców, jakie wybrać umiejscowienie + strategia budżetu. 4) Grupa niestandardowych odbiorców Jak wykorzystać nawet najmniejszą interakcję z Twoim fan pageem, stroną www lub kontem na Instagramie + tworzenie podobnych grup odbiorców. 5) Remarketing Dlaczego potrzebujesz pixela Facebooka i na co on pozwala. 6) Kreacja Analiza różnych kreacji na Facebooku i Instagramie; tipy, jak tworzyć kreacje, by zwrócić uwagę na produkt. 7) Optymalizacja, analizowanie i raportowanie Co przynosi efekty, kiedy zmienić grupę docelową, jak stworzyć raport. 8) Część warsztatowa Każdy uczestnik sam tworzy reklamę w oparciu o własną działalność lub zadbania przygotowane wcześniej przez prowadzącą. |
|
|
Trenerzy
Koszt szkolenia
Cena szkolenia obejmuje::
• uczestnictwo w zajęciach online,
• materiały dydaktyczne w wersji elektronicznej,
• opiekę merytoryczną trenera,
• certyfikat ukończenia szkolenia UEP
Terminy i zapisy na szkolenie
Informacji udziela:
Alicja Dąbrowska
Centrum Edukacji Menedżerskiej UEP
Budynek CEUE, ul.Towarowa 55, p.3.9
tel. 61 854 30 77
e-mail: szkolenia@ue.poznan.pl