Opis szkolenia


Do kogo skierowane?
- pracownicy działów komunikacji, promocji, marketingu oraz PR pracujący zarówno po stronie klienta, jak i w agencjach reklamowych,
- administratorzy kont w mediach społecznościowych, którzy chcą świadomie zarządzać budżetami swoimi oraz swoich klientów
- osoby prowadzące własny biznes i szukające sposobu na jego promocję

Forma zajęć: online

 

Realizacja szkolenia nastąpi za pomocą metod i technik kształcenia na odległość. Zajęcia dydaktyczne będą realizowane w formie wideokonferencji, prowadzonej z wykorzystaniem programu Zoom.  Do wzięcia udziału w zajęciach online potrzebny będzie komputer podłączony do Internetu, wyposażony w mikrofon i głośnik. Rekomenduje się podłączenie słuchawek wyposażonych w mikrofon. Konieczne jest również posiadanie kamery (wbudowanej w laptop bądź podłączonej odrębnie).


Funkcjonalności programu ZOOM umożliwiają przeprowadzenie zajęć analogicznych do zajęć odbywających się w sali wykładowej. Zajęcia online realizowane będą w formule wideokonferencji - nadawania "na żywo" (live streaming) z interakcją synchroniczną. Podobnie jak w sali wykładowej, w toku realizacji zajęć prowadzący zajęcia będzie miał możliwość wyświetlania plików, włączania prezentacji, używania tablicy, zapraszania uczestników do pokazywania efektów własnej pracy, dzielenia uczestników na zespoły (praca w grupach) - o ile będzie to potrzebne dla realizacji danego szkolenia. Podczas zajęć uczestnicy będą mieli możliwość zadawania pytań, zabierania głosu w czasie przeznaczonym na dyskusję, dzielenia się własnymi przemyśleniami itp. Zajęcia prowadzone z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość zapewniają zbliżone funkcjonalności do zajęć w formule face-to-face. 


Wymagania techniczne:

dobre łącze internetowe, które nie będzie wpływać na jakość zajęć (np. przez częste rozłączanie się); założenie wcześniej konta Facebook Ads (uczestnicy szkolenia otrzymają wcześniej instrukcję, jak to należy wykonać). 

Plan dnia szkoleniowego:
godz. 15.00-20.00

Program

1) Konfiguracja konta 

Nie jest to must have - zależy od grupy, ponieważ większość osób ma już konto reklamowe i potrafi się po nim poruszać. Jesli jednak nie, to krok po kroku przeanalizujemy strukturę konta oraz jej możliwości.

2) Struktura kampanii na Facebooku i Instagramie 

Dokładne omówienie celów reklamowych, szereg pomysłów na wybór dobrego celu reklamowego dla róznych branż.

3) Zestaw reklamowy krok po kroku 

Jakiej lokalizacji używać, jak odnależć się w zainteresowaniach, czy wykluczać pewne grupy odbiorców, jakie wybrać umiejscowienie + strategia budżetu.

4) Grupa niestandardowych odbiorców 

Jak wykorzystać nawet najmniejszą interakcję z Twoim fan pageem, stroną www lub kontem na Instagramie + tworzenie podobnych grup odbiorców.

5) Remarketing

Dlaczego potrzebujesz pixela Facebooka i na co on pozwala.

6) Kreacja

Analiza różnych kreacji na Facebooku i Instagramie; tipy, jak tworzyć kreacje, by zwrócić uwagę na produkt.

7) Optymalizacja, analizowanie i raportowanie 

Co przynosi efekty, kiedy zmienić grupę docelową, jak stworzyć raport.

8) Część warsztatowa 

Każdy uczestnik sam tworzy reklamę w oparciu o własną działalność lub zadbania przygotowane wcześniej przez prowadzącą. 














Trenerzy


    Joanka Stefaniak
    Specjalizuję się w marketingu mobilnym (Fitatu, Qpony, BLIX). Dzięki doświadczeniu i współpracy z markami z różnych branż jest specjalistką w obszarze płatnych działań w social media m.in. Facebook, Instagram, Goog Ads. Wiedzą dzieliła się m.in. podczas lokalnych Social Media Czwartków, Dni Przedsiębiorczości na UEP, Auli Poznań oraz autorskich warsztatów i szkoleń.




Koszt szkolenia

Koszt szkolenia: 599 zł brutto (usługa zwolniona z VAT)

Cena szkolenia obejmuje::
• uczestnictwo w zajęciach online,
• materiały dydaktyczne w wersji elektronicznej,
• opiekę merytoryczną trenera,
• certyfikat ukończenia szkolenia UEP
Certyfikat ukończenia szkolenia wystawiany będzie w terminie 14 dni od dnia zakończenia szkolenia. Certyfikat zostanie wysłany drogą pocztową na wskazany adres.








Terminy i zapisy na szkolenie



Informacji udziela:

Alicja Dąbrowska

Centrum Edukacji Menedżerskiej UEP

Budynek CEUE, ul.Towarowa 55, p.3.9

tel. 61 854 30 77

e-mail: szkolenia@ue.poznan.pl