Opis szkolenia

Cel szkolenia:
- dokładne zapoznanie się z narzędziem tj. panelem reklamowym 
- poznanie struktury kampanii reklamowej 
- zdobycie wiedzy na temat dobrych i złych praktyk reklamowych 
- uświadomienie uczestników, że mimo niskiego progu wejścia w świat social media, zajęcie to wymaga konkretnej wiedzy i tylko wtedy ma sens

Do kogo skierowane?
- pracownicy działów komunikacji, promocji, marketingu oraz PR pracujący zarówno po stronie klienta, jak i w agencjach reklamowych,
- administratorzy kont w mediach społecznościowych, którzy chcą świadomie zarządzać budżetami swoimi oraz swoich klientów
- osoby prowadzące własny biznes i szukające sposobu na jego promocję

Forma zajęć: online

 

Realizacja szkolenia nastąpi za pomocą metod i technik kształcenia na odległość. Zajęcia dydaktyczne będą realizowane w formie wideokonferencji, prowadzonej z wykorzystaniem programu Zoom.  Do wzięcia udziału w zajęciach online potrzebny będzie komputer podłączony do Internetu, wyposażony w mikrofon i głośnik. Rekomenduje się podłączenie słuchawek wyposażonych w mikrofon. Konieczne jest również posiadanie kamery (wbudowanej w laptop bądź podłączonej odrębnie).


Funkcjonalności programu ZOOM umożliwiają przeprowadzenie zajęć analogicznych do zajęć odbywających się w sali wykładowej. Zajęcia online realizowane będą w formule wideokonferencji - nadawania "na żywo" (live streaming) z interakcją synchroniczną. Podobnie jak w sali wykładowej, w toku realizacji zajęć prowadzący zajęcia będzie miał możliwość wyświetlania plików, włączania prezentacji, używania tablicy, zapraszania uczestników do pokazywania efektów własnej pracy, dzielenia uczestników na zespoły (praca w grupach) - o ile będzie to potrzebne dla realizacji danego szkolenia. Podczas zajęć uczestnicy będą mieli możliwość zadawania pytań, zabierania głosu w czasie przeznaczonym na dyskusję, dzielenia się własnymi przemyśleniami itp. Zajęcia prowadzone z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość zapewniają zbliżone funkcjonalności do zajęć w formule face-to-face. 


Wymagania techniczne:

dobre łącze internetowe, które nie będzie wpływać na jakość zajęć (np. przez częste rozłączanie się); założenie wcześniej konta reklamowego w Google Ads oraz Facebook Ads (uczestnicy szkolenia otrzymają wcześniej instrukcję, jak to należy wykonać).


Czas trwania: 2 dni
Plan dnia szkoleniowego:
Dzień I
godz. 15.00-20.00
Dzień II
godz. 15.00-18.15


Program


Moduł I

FACEBOOK ADS MANAGER

- Struktura tworzenia kampanii reklamowej i cele promocji
- Określenie i tworzenie grupy docelowej
- Dobór umiejscowienia i określenie budżetu
- Tworzenie kreacji reklamowej
- Testy A/B - wyciąganie wniosków
- Analityka i raportowanie
- Sukcesy i porażki
- Część praktyczna
- Odpowiedzi na pytania, rekomendacje do kampanii uczestników

Moduł II


GOOGLE ADS


- dobór, wprowadzanie oraz wykluczanie słów kluczowych
- prawidłowe pisanie treści reklamowych
- najważniejsze metryki planowania kampanii reklamowych w
wyszukiwarce Google
- określania stawek oraz budżetów reklamowych
- tworzenie kampanii w sieci reklamowej
- docierania z reklamą do osób, które odwiedziły Twoją witrynę (remarketing)
- tworzenia kampanii pod instalację aplikacji mobilnej
- tworzenia kampanii video w YouTube










Trenerzy


Joanka Stefaniak
Specjalizuję się w marketingu mobilnym (Fitatu, Qpony, BLIX). Dzięki doświadczeniu i współpracy z markami z różnych branż jest specjalistką w obszarze płatnych działań w social media m.in. Facebook, Instagram, Goog Ads. Wiedzą dzieliła się m.in. podczas lokalnych Social Media Czwartków, Dni Przedsiębiorczości na UEP, Auli Poznań oraz autorskich warsztatów i szkoleń.

Koszt szkolenia

Koszt szkolenia: 999 zł brutto (usługa zwolniona z VAT)

Cena szkolenia obejmuje::
• uczestnictwo w zajęciach online,
• materiały dydaktyczne w wersji elektronicznej,
• opiekę merytoryczną trenera,
• certyfikat ukończenia szkolenia UEP
Certyfikat ukończenia szkolenia wystawiany będzie w terminie 14 dni od dnia zakończenia szkolenia. Certyfikat zostanie wysłany drogą pocztową na wskazany adres.




Terminy i zapisy na szkolenie



Informacji udziela:

Grażyna Świtała

Centrum Edukacji Menedżerskiej UEP

ul. Powstańców Wlkp. 16 (Collegium Altum), p. 522

tel. 61 854 30 80

e-mail: szkolenia@ue.poznan.pl