Opis szkolenia


Publikowanie użytecznych i wielostronnie atrakcyjnych treści jest dziś podstawą budowania zainteresowania odbiorców, a w dalszej kolejności długotrwałych relacji z grupą docelową. Szkolenie opiera się na jednym teoretycznym oraz trzech praktycznych modułach, których celem jest analityczna, narzędziowa praca z podstawowymi formami marketingu treści (wideo, tekst, grafika).

Grupa docelowa:
- pracownicy działów komunikacji, promocji, marketingu oraz PR pracujący zarówno po stronie klienta, jak i w agencjach,
- osoby chcące udoskonalić swój warsztat językowy w kontekście tworzenia materiałów promocyjnych,
- odbiorcy pragnący stworzyć kompleksową, wielonarzędziową oraz spójną komunikację promocyjną opartą o wartościowe treści.

Korzyści dla uczestników:
- nabycie praktycznych umiejętności dotyczących tworzenia treści promocyjnych,
- zapoznanie się z dobrymi praktykami w zakresie content marketingu,
- uporządkowanie teoretycznej wiedzy bazowej o marketingu treści,
- przyswojenie wiedzy pomocnej w kreacji zarówno komunikacji online, jak i z wykorzystaniem tradycyjnych narzędzi,
- wąski zakres materiału, co daje wnikliwą, niepowierzchowną wiedzę.
Osobom, które planują wziąć udział w obu szkoleniach - z zakresu content marketingu oraz mediów społecznościowych, rekomendujemy zapisy w pierwszej kolejności na warsztaty "Content marketing - jak tworzyć skuteczne treści promocyjne?" 

Czas trwania: 8h

Plan dnia szkoleniowego:

8.30-10.00

10.10-11.40

11.50-13.20

13.20-13.50 – przerwa

13.50-15.20

Miejsce szkolenia: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

Program


Moduł I – WPROWADZENIE DO MARKETINGU TREŚCI
- definicja i cele dla działań content marketingowych,

- korzyści i trudności przy wykorzystaniu content marketingu w komunikacji,
- przegląd narzędzi marketingu treści w kontekście podróży zakupowej klienta,
- zasady tworzenia ciekawej treści oraz cechy komunikacji online,

- content marketing a PR & storytelling.

Czas trwania: 2h

Moduł II – ANGAŻUJĄCE MATERIAŁY WIDEO
- cechy dobrej produkcji wideo,

- pisanie scenariusza do filmów promocyjnych,
- przygotowanie do wywiadu przed kamerą,
- analiza wybranych studiów przypadku.
Czas trwania: 2h 

Moduł III – SKUTECZNE TEKSTY PROMOCYJNE
- warsztat z pisania tytułów,
- warsztat z pisania lidów,

- analiza korpusów tekstów,
- przegląd źródeł wiedzy dotyczących poprawności językowej.
Czas trwania: 3h

Moduł IV – SPÓJNA KOMUNIKACJA WIZUALNA
- identyfikacja wizualna firmy w kontekście content marketingu,

- dobór odpowiednich zdjęć ilustrujących treść, 
- elementy czytelnej infografiki, 

- budowa prezentacji firmowych.

Podsumowanie szkolenia:
- przegląd narzędzi wspierających tworzenie ciekawych treści,
- przegląd źródeł wiedzy o content marketingu. 
Czas trwania: 1h


Trenerzy



dr Magdalena Gajek – konsultantka PR, zajmuje się przede wszystkim mikromarkami i komunikacją sektora premium. Pomaga przedsiębiorcom projektować funkcjonalne i wpływowe marki. Jest właścicielką agencji Blend PR. Zrealizowała blisko 60 wymagających projektów marketingowych. Z wykształcenia polonistka, doktor nauk humanistycznych. Stypendystka zagranicznych uniwersytetów w Lipsku i Kilonii. Wykłada na uczelniach wyższych i prowadzi szkolenia z zakresu komunikacji. W salach wykładowych spędziła ponad  1000 godzin, prowadząc warsztaty dla 1500 osób.

 



Koszt szkolenia


Koszt szkolenia: 799 zł brutto (usługa zwolniona z VAT)

Cena szkolenia obejmuje::
• uczestnictwo w zajęciach online,
• materiały dydaktyczne w wersji elektronicznej,
• opiekę merytoryczną trenera,
• certyfikat ukończenia szkolenia UEP
Certyfikat ukończenia szkolenia uczestnik otrzymuje w dniu szkolenia.

Terminy i zapisy na szkolenie 



Informacji udziela:
Alicja Dąbrowska
Centrum Edukacji Menedżerskiej UEP
Budynek CEUE, ul. Towarowa 55, p.3.9
tel. 61 854 30 77
e-mail: szkolenia@ue.poznan.pl