Opis szkolenia

Które media społecznościowe sprawdzą się w Twoim biznesie?

Czym charakteryzuje się komunikacja na Facebooku, Twitterze czy Instagramie?

Jak pisać posty o szerokim zasięgu organicznym?

Co robić, aby angażować fanów?

Jakie błędy często popełniają administratorzy profili?

 

Między innymi na te pytania odpowie szkolenie. Jego główny cel to prezentacja potencjału różnych mediów społecznościowych, a także uświadomienie uczestników, jak wiele elementów składa się na skuteczne zarządzanie profilami. Podstawą spotkań jest analityczna praca z treściami publikowanymi w social mediach.


Cele:

-        prezentacja różnorodności oraz potencjału najpopularniejszych kanałów komunikacji z fanami,

-        uświadomienie uczestników, jak wiele elementów składa się na skuteczne zarządzanie profilami,

-        narzędziowa, analityczna praca z treściami w social mediach,

-        nabycie przez uczestników praktycznych umiejętności tworzenia ciekawych postów,

-        przedstawienie elementów strategii komunikacji w mediach społecznościowych,

-        prezentacja dobrych praktyk w zakresie social media.



Grupa docelowa:

-        pracownicy działów komunikacji, promocji, marketingu oraz PR pracujący zarówno po stronie klienta, jak i w agencjach,

-        administratorzy kont w mediach społecznościowych, którzy chcą świadomie zarządzać profilami swojej marki,

-        osoby chcące udoskonalić swój warsztat językowy w kontekście tworzenia postów do mediów społecznościowych.


Korzyści dla uczestników:

-        zapoznanie się z różnorodnością i możliwościami najpopularniejszych serwisów społecznościowych,

-        nabycie praktycznych umiejętności dotyczących tworzenia postów,

-        ulokowanie aktywności w social mediach w strategii komunikacji marki,

-        prezentacja dobrych praktyk i najczęściej popełnianych błędów,

-        praktyczny wymiar szkolenia.



Plan dnia szkoleniowego:

8.30-10.00

10.10-11.40

11.50-13.20

13.20-13.50 – przerwa

13.50-15.20


Miejsce szkolenia: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu





Program

Moduł I – SOCIAL MEDIA W ZINTEGROWANEJ KOMUNIKACJI

-        przegląd mediów społecznościowych,

-        cele obecności marki w social mediach,

-        cechy komunikacji w mediach społecznościowych,

-        social media a strategia komunikacji,

-        korzyści i zagrożenia z wykorzystania mediów społecznościowych.

Czas trwania: 2h


Moduł II – FACEBOOK, LINKEDIN

-        Facebook - charakterystyka komunikacji,

-        LinkedIn - charakterystyka komunikacji,

-        przegląd dobrych praktyk oraz typów wpisów,

-        warsztat z pisania postów.

Czas trwania: 2h 



Moduł III – TWITTER, INSTAGRAM

-        Twitter - charakterystyka komunikacji,

-        Instagram - charakterystyka komunikacji,

-        rola hashtagów w promocji postów,

-        przegląd dobrych praktyk oraz typów wpisów,

-        warsztat z pisania postów.

Czas trwania: 2h 



Moduł IV – SOCIAL MEDIA W UJĘCIU STRATEGICZNYM

-        warsztat z tworzenia strategii komunikacji w mediach społecznościowych,

-        kluczowe zagadnienia modułu: nadawca, grupa docelowa, cele, kalendarz publikacji, rodzaje postów, język komunikacji, wspierane hashtagi, mierniki, monitoring,

-        zestawienie porównawcze omówionych kanałów,

-        narzędzia pomocne w prowadzeniu profili.

Czas trwania: 2h







Trenerzy






dr Magdalena Gajek – konsultantka PR, zajmuje się przede wszystkim mikromarkami i komunikacją sektora premium. Pomaga przedsiębiorcom projektować funkcjonalne i wpływowe marki. Jest właścicielką agencji Blend PR. Zrealizowała blisko 60 wymagających projektów marketingowych. Z wykształcenia polonistka, doktor nauk humanistycznych. Stypendystka zagranicznych uniwersytetów w Lipsku i Kilonii. Wykłada na uczelniach wyższych i prowadzi szkolenia z zakresu komunikacji. W salach wykładowych spędziła ponad  1000 godzin, prowadząc warsztaty dla 1500 osób.

 


 



Koszt szkolenia


Koszt szkolenia: 999 zł brutto (usługa zwolniona z VAT) 


Cena szkolenia obejmuje:

  • uczestnictwo w zajęciach online
  • materiały dydaktyczne w wersji elektronicznej
  • opiekę merytoryczną trenera
  • certyfikat ukończenia szkolenia UEP

Certyfikat ukończenia szkolenia uczestnik otrzyma w dniu szkolenia.



Terminy i zapisy na szkolenia


Informacji udziela:
Alicja Dąbrowska
Centrum Edukacji Menedżerskiej UEP
Budynek CEUE, ul. Towarowa 55, p. 3.9
tel. 61 854 30 77
e-mail: szkolenia@ue.poznan.pl