Czas trwania studiów: dwa semestry (od października 2017 r. do września
2018 r.)
Ramowy program studiów:
Moduł 1. Strategie organizacji Strategie rozwoju przedsiębiorstwa Analiza strategiczna przedsiębiorstwa Planowanie strategiczne i biznesplan
Moduł 2. Finanse Analiza ekonomiczna działalności przedsiębiorstwa Inwestycje kapitałowe przedsiębiorstwa i instytucji Zarządzanie finansami przedsiębiorstw Strategie podatkowe
Moduł 3. Strategie marketingowe Marketing i strategie marketingowe Strategie i techniki negocjacji Public relations
Moduł 4. Ekonomia menadżerska i prawo Współczesne koncepcje zarządzania Prawne aspekty strategii i panowania biznesu Analiza otoczenia makroekonomicznego i polityki gospodarczej
Moduł 5.Tożsamość organizacji Systemy zarządzania zasobami ludzkimi Strategia a kultura organizacji Społeczna odpowiedzialność biznesu
Moduł 6. Decyzje strategiczne Partnerstwo publiczno-prywatne Pozyskiwanie środków z Unii Europejskiej Podejmowanie decyzji kierowniczych (gra symulacyjna) Strategie konkurencji przedsiębiorstw i specyfika ich funkcjonowania na rynkach azjatyckich Kurs walutowy jako determinanta funkcjonowania przedsiębiorstw |
/ Organizator Studiów Podyplomowych zastrzega sobie możliwość
wprowadzenia zmian w programie w obliczu zdarzeń, których nie mógł
przewidzieć na datę sporządzenia programu zajęć. /
Egzaminy:
- Strategie rozwoju przedsiębiorstwa,
- Analiza strategiczna,
- Marketing i strategie marketingowe,
- Analiza ekonomiczna działalności przedsiębiorstwa
- Planowanie strategiczne i biznesplan