Nasi trenerzy

dr Bartosz Deszczyński

Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Ekspert w zakresie zarządzania relacjami z klientami (CRM). W latach 2003-2011 kierował wdrożeniem strategii i systemu CRM w firmie Kulczyk Tradex Sp. z o.o., które objęło centralę firmy i kilkadziesiąt przedsiębiorstw dealerskich marek Volkswagen i Audi. W latach 2011-2012, kierował kompleksowym projektem zmian w zakresie sprzedaży, marketingu i serwisu spółek z grupy Instalcompact. Doradzał i/lub przeprowadzał szkolenia dla takich podmiotów jak: Autotraper Sp. z o.o., CAT LC Polska Sp. z o.o., Extreme Sp. z o.o., European Institute of Innovation and Technology. 

Adiunkt w Katedrze Marketingu Międzynarodowego Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, prowadzi wykłady i ćwiczenia z przedmiotów: Customer Relationship Management in international business, CRM w turystyce, Podstawy Marketingu, PR w turystyce. 
Zastępca dyrektora programów Executive MBA i MBA w języku polskim, wykładowca i marketing module leader programu MBA Centrum Edukacji Menedżerskiej Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.

Autor książki CRM. Strategia, System, Zarządzanie zmianą. Jak uniknąć błędów i osiągnąć sukces wdrożenia (Wydawnictwo Wolters Kluver) oraz szeregu artykułów naukowych poświęconych CRM