Starszy wykładowca Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.
Interesuje się problematyką psychologii PR oraz internal relations. Jest współwłaścicielem agencji public relations Prelite i domu wydawniczego piar.pl, praktykiem w zakresie komunikowania wewnętrznego, kampanii społecznych oraz nawiązywania relacji z mediami. Autor kilkuset strategii PR i szkoleń, pracował dla największych podmiotów w kraju (m.in Orlen, PTC, KGHM, Lasy Państwowe, Kulczyk Holding, Siemens, Henkel) i zagranicy (Rząd Federacji Rosyjskiej, JTT Tobacco, METRO Group). Członek jury branżowego konkursu „Złote Spinacze”. Członek EUPRERA (The European Public Relations Education and Research Association), PTE, PSPR i SAUEP.
Członek zespołów badawczych i m.in zespołu prof. Krishanmurty Sriramesha z Nanyang University w Singapurze, prof Alana Freitaga w Uniwersytetu Północnej Karoliny w USA i projektu ECM (European Communication Monitor). Autor ponad 60 publikacji specjalistycznych: recenzji, rozdziałów w monografiach i podręcznikach, artykułów itd.
Dziennikarz, pracował m.in. w tygodniku Wprost, Cash, Marketing Service i Sezon. Redagował jako Naczelny Przegląd Ekonomiczny PTE a obecnie Redaktor Naczelny Forum UEP.
Swe życie prywatne osnuł mgłą tajemnicy, choć są świadkowie, którzy widzieli go na desce windsurfingowej na jeziorze kierskim, na nurkowaniu w Dahab i robieniu flipów na waveboardzie przed sklepem Chaty Polskiej na Strzeszynie. Wykonawca backflipa na stoku w St. Leolino (przypłacił go zwichnięciem nogi i żebrami połamanymi o brzeg snowboardu). Miłośnicy spoconych facetów mogą się na niego zasadzić u wybrzeży Rusałki, gdzie trenuje przed maratonami. Życiówkę (3:38:54 brutto) trzasnął w Edynburgu.
Człowiek gotów do poświęceń: honorowy krwiodawca, zarejestrowany dawca szpiku kostnego, członek charytatywnej ekipy biegowej Spartanie Dzieciom. Jak sam twierdzi, gdy ma czas to najbardziej lubi sobie siedzieć i rozmyślać, ponieważ jednak czasu nie ma więc z reguły tylko siedzi.