Biuro Obsługi Studenta:
Z uwagi na wzrost ryzyka zarażenia wirusem SARS-CoV-2 oraz przez wzgląd na kolejne przypadki zachorowań na COVID-19 w Polsce, Uczelnia wprowadza kolejne decyzje podyktowane bezpieczeństwem zdrowotnym. Reguluje je Komunikat nr 9/2020 Rektora Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu z dnia 13 marca 2020 roku oraz Komunikat nr 10/2020 Rektora Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu z dnia 13 marca 2020 r.
W sprawach studenckich:
- utrzymana zostaje wyłącznie elektroniczna (w formie wiadomości e-mail z potwierdzeniem odbioru) forma obsługi studentów w Biurze Obsługi Studenta; przywraca się możliwość przyjmowania przez pracowników jednostek organizacyjnych Uczelni interesantów, przy czym powinny być one ograniczone do niezbędnego minimum (po wcześniejszym umówieniu się telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej) i odbywać się z zachowaniem procedur oraz wytycznych związanych z przeciwdziałaniem rozprzestrzenianiu się koronawirusa SARS-CoV-2.
- zawieszone zostają bezpośrednie konsultacje nauczycieli akademickich ze studentami; konsultacje ze studentami powinny odbywać się online;
- studenci mają obowiązek zapoznawania się na bieżąco z informacjami publikowanymi na stronach internetowych UEP (STUDENCI) oraz przekazywanymi pocztą elektroniczną, dotyczącymi organizacji zajęć i procesu dydaktycznego.
UWAGA Studenci!
Informujemy, że osobiste przedłużenie ważności legitymacji w siedzibie UEP nie jest konieczne.
Zgodnie z art. 51b ust. 4 ustawy – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce, w okresie ograniczenia lub zawieszenia funkcjonowania uczelni oraz przez 60 dni po jego zakończeniu legitymacje studenckie są ważne, bez konieczności potwierdzania ich ważności.
Link do strony MNiSW: Ograniczenie prowadzenia zajęć w siedzibie uczelni od 19 października w związku z COVID-19