Uczymy już od 35 007 dni
Aktualności

Profilowanie użytkowników smartfonów i wykorzystanie danych w kampaniach reklamowych i badaniach

07.04.2021 r.
Serdecznie zapraszamy na drugi wykład otwarty organizowany w ramach przedmiotu Badania Internetowe oraz przy współpracy SKN Estymator poświęcony wykorzystaniu Big Data na potrzeby badań ekonomicznych. Tym razem będziemy gościć Pana Dominika Karbowskiego z firmy Selectivv. Poniżej przesyłam informacje o wykładzie oraz plan kolejnych wykładów. 

Dzień / godzina: 7.04 (środa), godz. 16:45

Prelegent: Dominik Karbowski, Selectivv

Tytuł: Profilowanie użytkowników smartfonów i wykorzystanie danych w kampaniach reklamowych i badaniach

Streszczenie: 
Dane pozyskiwane ze smartfonów za pośrednictwem aplikacji mobilnych, umożliwiają analizę i profilowanie dużych grup użytkowników. Podczas wykładu zaprezentowane zostaną różne metody pozyskiwania danych o użytkownikach mobilnych, jak również ich praktyczne zastosowanie w badaniach oraz kampaniach reklamowych.

Profil prelegentki:
Dominik Karbowski, Selectivv (co-CEO) — Swoją zawodową karierę rozpoczął w branży telekomunikacyjnej, gdzie specjalizował się w zakresie sprzedaży rozwiązań IT/telecom dla czołowych firm w Polsce i za granicą. Posiada doświadczenie w realizacji projektów międzynarodowych w zakresie analityki w IT, w tym analizy strukturalnej danych, w krajach Europy Zachodniej, Bliskiego Wschodu, Ameryki Północnej i Południowej. Doświadczenie menedżerskie zdobywał w firmach energetycznych, konsultingowych i technologicznych m. in. był szefem działu technologii w izraelskiej firmie Nation-E, zajmującej się cyberbezpieczeństwem infrastruktury krytycznej.


Plan kolejnych wykładów:
  • 14 kwietnia —  mBank Research (dr Marcin Mazurek, Główny Ekonomista mBank S.A.)
  • 21 kwietnia —  Departament Analiz Makroekonomicznych Pekao SA (Piotr Bartkiewicz i Luczkowski Kamil )
  • 2 czerwca -- Eurostar (Fernando Reis)
  • Kolejne ale bez przypisania daty: Cedefop oraz GUS