Wykształcenie

Doktor nauk ekonomicznych, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu                   

o   studia podyplomowe „Psychologia w zarządzaniu”, Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu

o " style="color: rgb(0, 0, 0);" times="" new="" roman";margin:0px;font-size-adjust:none;font-stretch:normal"="">   studium „Zarządzanie zasobami ludzkimi”, Agencja Rozwoju Gospodarczego w Poznaniu

" style="margin: 0px;" courier="" new""="">o " style="color: rgb(0, 0, 0);" times="" new="" roman";margin:0px;font-size-adjust:none;font-stretch:normal"="">   studia podyplomowe „Zarządzanie projektem”, Wyższa Szkoła Międzynarodowych Stosunków Gospodarczych i Politycznych w Gdyni

" style="margin: 0px;" courier="" new""="">o   Wydział Turystyki i Rekreacji,Akademia Wychowania Fizycznego w Poznaniu

                                                              

Doświadczenie zawodowe (akademickie)

Od 2014                                               Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu,

Wydział Towaroznawstwa, Katedra Marketingu Produktu

2014 –2015                                         Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu,

stanowisko: Specjalista- Opiekun Staży, przy realizacji projektu pt. „Stażedla studentów i współpraca z pracodawcami w ramach kierunkuTowaroznawstwo UEP” o numerze WND-POKL 04.01.01.-00235/13

o   Wyższa Szkoła Edukacji Integracyjnej i Interkulturowej w Poznaniu

o   Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu

o   Wyższa Szkoła Handlu i Usług w Poznaniu

 

Doświadczenie zawodowe (biznesowe)

o   certyfikat umożliwiający stosowanie Analizy Profilu Osobowego, certyfikowanego przez firmę Thomas International Ltd, globalnego dostawcę efektywnych systemów zarządzania i narzędzi diagnostycznych

o   własna działalność gospodarcza: dostarczanie usług dla przedsiębiorstw w obszarze wydarzeń firmowych

o   Fortis Centrum „50/50 Project” Sp. z o.o., Poznań, Dział marketingu

o   Move! Sp. z o.o., Poznań, Project Manager w obszarze marketingu sportowego

o   Aktis Media Sp. z o.o., Poznań, Project Manager w obszarze marketingu sportowego

o   Grupa Medialna AMS, Poznań, współpraca w zakresie planowania i koordynacji działań marketingowych

 

Prowadzone zajęcia dydaktyczne

Komunikacja w biznesie, Komunikacja marketingowa, Komunikacja rynkowa, Konsumencka ocena produktu, Planowanie kampanii reklamowej, Promocja kosmetyków, Zarządzanie marką kosmetyków, Zintegrowana komunikacja marketingowa, Zarządzanie produktem

 

Charakterystyka działalności naukowo – badawczej

Komunikacja marketingowa, Badania marketingowe, Marketing produktów, Marketing w sporcie, Kompetencje pracowników