Pełnione funkcje i stanowiska:


Profesor w Katedrze Strategii Marketingowych
Członek Rady Edukacji Menedżerskiej UEP
Członek Komisji ds. Studiów w zakresie Zarządzania 
Kierownik studiów podyplomowych Zarządzanie Sprzedażą
Członek Zarządu Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu 


Problematyka badawcza:

komunikacja marketingowa i aktywność informacyjna konsumentów na rynku żywności, szczególnie na rynku żywności ekologicznej i funkcjonalnej

asymetria wiedzy i informacji między producentami a konsumentami na rynku żywności

komunikacyjna funkcja opakowań

zachowania konsumentów na rynku żywności


Dydaktyka

Prowadzone przedmioty:

Komunikacja międzyludzka, Komunikacja marketingowa, Negocjacje, Strategie marketingowe, Uwarunkowania kulturowe komunikacji w biznesie


Tematyka seminariów:

  • Komunikacja marketingowa przedsiębiorstw a aktywność informacyjna konsumentów
  • Marketing na rynku żywności (m.in. ekologicznej, funkcjonalnej)
  • Zachowania konsumentów na rynku żywności
  • Uwarunkowania kulturowe komunikacji w biznesie

Wybrane publikacje:

  • Nestorowicz, R., 2017, Asymetria wiedzy a aktywność informacyjna konsumentów na rynku produktów żywnościowych, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Poznań
  • Pilarczyk, B., Nestorowicz, R., 2010, Marketing ekologicznych produktów żywnościowych, Oficyna a Wolters Kluwer business, Warszawa
  • Stefańska, M., Nestorowicz, R. (ed.), 2015, Fair Trade in CSR Strategy of Global Retailers, Palgrave Macmillan, New York.

Zainteresowania:

Lubię czytać, chodzić po górach, pływać.